dere som skyller våtservietter før dere bruker de....

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Dere bruker det som forsvar.
At dere skyller våtserviettene før dere bruker de.

hvorfor bruker dere ikke bare mesoft med vann (eventuelt litt olje)????

eller disse:

Dermica  baby tørre engangskluter 100 stk

Er det noen som skyller våtservietter før de brukes??
Da ser jeg ikke poenget med våtservietter i det hele tatt faktisk..... Snodig ting å gjøre...

Hahaha, det tenkte jeg på i går når jeg også på når jeg leste den tråden... Hvorfor skylle våtserviettene??????? 

Rekekreke skrev:
Da ser jeg ikke poenget med våtservietter i det hele tatt faktisk..... Snodig ting å gjøre...

Så det i våtserviettertråden. Synes også det er snodig ting og ser heller ikke poenget med våtservietter da

Rekekreke skrev:

leste det i den tråden om man bruker våtservietter eller ikke....

bruker det som forsvar?
hehe, kan jo være at det har blitt en grei vane for dem, så da gjør de det som passer dem best! 
Noen syntes våtservietter er det beste, noen syntes det å skylde våtserviettene før bruk er det beste, mens andre bruker klut og vann,..

hvorfor må det være så mye mer avansert enn det! :) 

Jeg hender jeg skylle våtserviettene i vann dersom de har begynt å tørke inn ;)

*Emma08* skrev:
bruker det som forsvar?
hehe, kan jo være at det har blitt en grei vane for dem, så da gjør de det som passer dem best! 
Noen syntes våtservietter er det beste, noen syntes det å skylde våtserviettene før bruk er det beste, mens andre bruker klut og vann,..

hvorfor må det være så mye mer avansert enn det! :) 

"jeg bruker det,men skyller de først" (høres litt som forsvar for meg)

Ja hvorfor må det være mye mer avansert enn det??
Det er jo mer avansert å skylle VÅTservietter,enn å bruke engangskluter som er tørre fra før. uten noe humbug i.  

kanskje ikke har apotek i nærheten og ikke tenker over å kjøpe mesoft etc om man er i nærheten?Trenger ikke være verre enn det ;)

**Moonlight** skrev:
kanskje ikke har apotek i nærheten og ikke tenker over å kjøpe mesoft etc om man er i nærheten?Trenger ikke være verre enn det ;)

jeg bare kommer med tips, på at det er mye lurere hvis man uansett skyller de.

(kan kjøpes på nettet også. koster 18kr for de som er på det nederste bildet)

Man får kjøpt tørre engangskluter på vanlig butikk også. Jeg har kjøpt på Kiwi bl.a. Jeg foretrekker Mesoft sine (jeg er en av de som ikke liker våtservietter annet enn på tur når nøden er størst), og kjøper et lager når jeg er innom apoteket (gjerne 10pakker av gangen, særlig når de er på 3 for 2). jeg kan forøvrig se poenget med å skylle våtserviettene hvis de har ligget lenge, slik at de har blitt tørre (hender mine blir det, for jeg bruker de så sjelden), men de blir jo ikke det hvis man bruker de hele tiden?

Hender jeg gjør det faktisk, og har prøvd alle andre engangskluter, men synes de er så ekle :P

Her tar jeg vekk den verste bæsjen med bleia og av og til våtservietter, før jeg vasker henne under rennende vann i vasken. Det funker fint for oss. Føler ikke hun blir ren ellers, og synes det er ekkelt å styre på med kluter over alt for å komme til, bæsjen er jo over alt av og til.

På eldste gutten brukte vi Libero engangs tørrkluter, og vanlig vaskekluter. Sånne tynne hvite med farge på kanten fra Princess. Skylte ikke han i springen, da det ikke kom bæsj over alt som det gjør på jentene.

Amorosa skrev:
Man får kjøpt tørre engangskluter på vanlig butikk også. Jeg har kjøpt på Kiwi bl.a. Jeg foretrekker Mesoft sine (jeg er en av de som ikke liker våtservietter annet enn på tur når nøden er størst), og kjøper et lager når jeg er innom apoteket (gjerne 10pakker av gangen, særlig når de er på 3 for 2). jeg kan forøvrig se poenget med å skylle våtserviettene hvis de har ligget lenge, slik at de har blitt tørre (hender mine blir det, for jeg bruker de så sjelden), men de blir jo ikke det hvis man bruker de hele tiden?

Jepp, det pleide vi å gjøre. Visste om det fordi stemoren min brukte slike på lillebror,  og jeg syns de var veldig kjekke. Ante ikke at det fantes andre. De selges på matbutikker i slike lilla pakker, tror jeg? 

Jeg har gjort det noen ganger, men det er hvis de er tørre, eller hvis de er veldig kalde.

Rekekreke skrev:

Hehehe, enig i den!

Selv så bruker vi sånne tørrservietter som man også får kjøpt og blauter de. Men våtserviettene er gode å ha når man er på biltur og andre plasser hvor vann er lite tilgjengelig!

Jeg også gjør det om de er kalde eller om jeg trenger å vaske noe annet enn rumpe der og da (f.eks. hender og ansikt).

Jeg kunne ønske jeg fant slike våtservietter bare tørre, men like myke. De engangsklutene jeg har funnet tidligere er stivere og hardere enn våtserviettene...

De har noen mjuke og gode tørre engangsservietter på Rimi, tror de heter Supersoft eller noe i den leia! Synes de vasker mye bedre enn både våtservietter og de tørre engangsserviettene fra Libero:)

Rekekreke skrev:

samma tenkte jeg. det har hendt om den siste servietten var tørr i pakka og jeg bare skulle tørke over stumpen til vesla som sitter på do. så har jeg gjort det for å få det unna fort og senere hente en ny pakke.

de tørre serviettene hadde vi på sykehuset husker jeg, de var fine de, men brukte de aldri da jeg kom hjem.

Tweak skrev:
Jeg også gjør det om de er kalde eller om jeg trenger å vaske noe annet enn rumpe der og da (f.eks. hender og ansikt).

Jeg kunne ønske jeg fant slike våtservietter bare tørre, men like myke. De engangsklutene jeg har funnet tidligere er stivere og hardere enn våtserviettene...

mesoft og de andre jeg har bilde av er IKKE harde.
Det er nemlig kompresser.

Back
Topp