dere som skulle sende meldekort på lørdag som var

**kathrine**

Elsker forumet
Nav sida var jo nede, så fikk ikke sendt det før igår. Normalt sender jeg på lørdag og på søndag ser jeg at de er ferdig behandlet og summen jeg skal få står det.

På in side nå står det fremdeles til behandling. Gjør det det hos flere? Pleier jo alltid å få penger på tirsdag. Trenger de pengene imorra[&:][:(]

Det står det hos meg også, ennå det sto man skal få de som normalt. De siste gangene har jeg fått de inn mandags ettermiddag, men nå får jeg vel ikke de før på onsdag..

Sender meldekort selv og ser at om jeg sender på lør,søn el man så spiller det ingen rolle,pengene kommer på tir el ons uansett.

ORIGINAL: Frk.Hønemor

Det står det hos meg også, ennå det sto man skal få de som normalt. De siste gangene har jeg fått de inn mandags ettermiddag, men nå får jeg vel ikke de før på onsdag..

var godt det ikke bare var hos meg det stod da[:D] Får de alltid på tirsdagen, men sist fikk jeg de på mandagsettermiddagen.

Så dumt at sida skal være nede når vi sender meldekort. Selv om de sier at vi får pengene som normalt, så kommer de alltid en dag for sent[:'(][:@]

Har fått de på tirsdag når jeg har sendt på søndag tidligere, men har ikke fått noe lønnslipp ennå, pleier å få det dagen før pengene kommer... 

Sist sendte jeg ikke før mandag(!) men hadde pengene på tirsdag som vanlig.. Regner med pengene er inne i morgen:-)

Står klar til behandling i statusen nå forresten:-)

mener på at pengene kommer tirsdag så sant du har sendt meldekortet før ett visst klokkeslett på mandag foremiddag. men nå har jeg arbeidsavklarings penger da ( rehabiliterings penger som det hette før). mener på at jeg fikk melding om det en annen gag de hadde trøbbel på nettsidene sine når meldekortet skulle sendes.

Back
Topp