Dere som skjønner HCG!

Baby Dust

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Ser det er noen her som virkelig er inne på det, så jeg må (beklager maset mitt) høre med dere en gang til.

For slik jeg har skjønt det så viser ikke en positiv test før du har nok hcg? Og jeg begynte å blø på torsdag og jeg testet meg torsdag/eller fredag og fikk neg test.... Jeg skulle ha mensen på torsdag....

Jeg fikk positivtest idag, og begynte å tenkte på at jeg kanskje mistet på torsdag, MEN om det har vært tilfelle har ikke da HCG nivået ville synket fra torsdag av da, og IKKE gitt meg positiv test nå?

Så jeg håper jo at hcg har stege fra torsdag til idag, og at jeg enda har spira i magen..

Hva tror dere damer??

Jeg tror du tenker rett :) Hvis du hadde mistet vil nok ikke hcg stige etterpå, men stå stille en stund/synke.

Jeg tror du tenker rett :) Hvis du hadde mistet vil nok ikke hcg stige etterpå, men stå stille en stund/synke.

Ohja sant! har tenkt på meg hodepine idag, haha!! Jeg blødde jo hele svangerskapet sist, så er litt mer rolig nå en da, men er jo redd for at den blødningen forrige uke skulle være en SA... men ja...

Du kan jo ta blodprøver hos legen og se at nivåene stiger hvis du føler deg utrygg :)

Du kan jo ta blodprøver hos legen og se at nivåene stiger hvis du føler deg utrygg :)

jo vet det, men bor ut i øyan, så har lege bare en dag i uka, så er litt tungt.. Har fått time på tirsdag, men så må jeg vente en uke for å ta ny prøve :S

jo vet det, men bor ut i øyan, så har lege bare en dag i uka, så er litt tungt.. Har fått time på tirsdag, men så må jeg vente en uke for å ta ny prøve :S

Det var litt tungvindt ja. Håper du klarer å slappe av til da :)

Back
Topp