Dere som skal være hjemme i sommer :)

Lykkeliten

Glad i forumet
Har dere lagt en liten plan på hva dere har lyst å gjøre i sommer? For å kanskje få dagene til å gå litt fortere? :)

Jeg har selv tenkt at vi skal kjøpe nye hagemøbler / Grill å tilbringe mye tid ute på terrassen og bare invitere venner å familie hit på grilling osv :)

Har også fått ei smoothie bok, der jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en ny for hver fineværs dag ihvertfall :P

Blir nok noe av det samme ja :-P
Og besøk i dyreparken og badeland ofte for min og snuppa sin del.

Her blir det også tid sammen med gode venner og familie :)
Også må jo barnerommet ordnes og dilles med <3

Ja, det er en ting ikke vi har begynt på enda :S må legge nytt gulv og tapet..
Men,men :) Håper vi får klart det før sommeren :)

Vi flytta inn i nytt hus i januar, så har også en del å fikse! Har malt barnerommet, men har ikke begynt å innrede og dekorere enda. Tenker det er noe jeg kan pusle med i sommer :)

Redebygging, late dager i solen(krysser for fin sommer) stranda, Hunderfossen og ellers litt småturer. Flyttet inn i nytt hus i fjor sommer så i år står Hagen på agendaen:)

Vi har planer om å besøke nærliggende familieparker, og andre underholdningstilbud. Ellers skal vi prøve å opparbeide en fin hage, og ha besøk/reise på besøk til gode venner. Den eneste "store" planen vi har er at vi skal prøve å komme oss til dyreparken i Kristiansand, men dette er ikke noe vi planlegger på forhånd :) blir det varmt, så kommer jeg til å kjøpe meg et eget plastbad ute, slik at jeg kan senke kroppen ned i kaldt vann (om det mot formodning blir så varmt da).

Skal nok stelle litt i hagen, grille masse, pusse opp, besøke familie og bare kose oss masse før minien kommer :) litt redebygging blir det nok, også håååper jeg at vi kanskje får til en liten tur (helgetur eller noe) et eller annet sted :)

Vi skal være hjemme hele sommeren. Skal fortsette å fikse hus og hage. Blir noen dagsturer til Hunderfossen, lilleputthammer og oslo tenker jeg. Får ellers besøk i noe av ferietiden...

BV app

Pusle litt rundt i det nye huset, fikse litt her og der, ordne på barnerommet (selv om hun skal sove inne hos oss i starten uansett), sitte ute i hagen i sola og drikke lemonade og smoothie;) Så blir det vel noen turer til familie, og t par turer på hytta=)

Pusle litt rundt i det nye huset, fikse litt her og der, ordne på barnerommet (selv om hun skal sove inne hos oss i starten uansett), sitte ute i hagen i sola og drikke lemonade og smoothie;) Så blir det vel noen turer til familie, og t par turer på hytta=)
Under en mnd til dere tar over nå. Har du pakket mye eller? Kan tenke meg du gleder deg ;)

Under en mnd til dere tar over nå. Har du pakket mye eller? Kan tenke meg du gleder deg ;)
Tre uker og to dager, hehe;) Nja, har pakket en del, ting vi ikke trenger, dvd`er, bilder, litt pynt ogsånn, men har fortsatt maaasse igjen:P
Ja, jeg gleder meg som et barn!!:):) Blir første huset vi kjøper sammen, så det blir deilig:) Gleder meg til å innrede, få gjort det til vårt<3 Å gleder meg sååå til babyjenta våres kommer, gleder meg til å bo der når henne kommer=)

Har dere lagt en liten plan på hva dere har lyst å gjøre i sommer? For å kanskje få dagene til å gå litt fortere? :)

Jeg har selv tenkt at vi skal kjøpe nye hagemøbler / Grill å tilbringe mye tid ute på terrassen og bare invitere venner å familie hit på grilling osv :)

Har også fått ei smoothie bok, der jeg tenkte jeg skulle prøve å lage en ny for hver fineværs dag ihvertfall :p

jeg har nylig kjøpt meg nytt sted å bo, og mangler en edel små ting og pynt, men blir vel det samme som deg, mÅs å grille mye og ha folk på besøk :)

flytta renærheten av et venn med helt ny sandstrand osv, så blir nok mange dager der :)

Tre uker og to dager, hehe;) Nja, har pakket en del, ting vi ikke trenger, dvd`er, bilder, litt pynt ogsånn, men har fortsatt maaasse igjen:P
Ja, jeg gleder meg som et barn!!:):) Blir første huset vi kjøper sammen, så det blir deilig:) Gleder meg til å innrede, få gjort det til vårt<3 Å gleder meg sååå til babyjenta våres kommer, gleder meg til å bo der når henne kommer=)

Ser for meg at sommeren din kommer til å fly av gårde. Det er helt sikkert :) det er alltid mye å finne på på sommertid uansett i tillegg :)

Back
Topp