Dere som skal ta tidlig ultralyd uke 11-14

Kråksjærten

Back....
Hvor mye må dere betale? 1800 kr her:-)
Ultralyd for å se om alt er bra, nakkefold osv...
Når skal dere? Uke 11+4 her

Tenker i uke 13-14 :) tror det koster rundt 600-800 kr . Gjorde hvertfall det sist! :) i 2012 ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg skal ha en i uke 7. Betaler 1500,-
Tror nok jeg skal ha en i uke 13/14 og.

Ska ha en i uke 7 .. Betale 1000 .. Så vil eg ha ein i uke 14 :) betale då og 1000...

Fastlegen min sa at jeg kunne få en tidlig ultralyd om jeg ønsket. Forsto det slik at det er gratis. :-)

Appen <3

Hvordan ordner man tidlig ultralyd? Kanskje dumt spørsmål, men ordner man det gjennom jordmor eller fastlege?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Blir fulgt opp hos privat gyn og får det gratis når det er svangerskapsrelatert. Fikk en tidlig i uke 6 og skal igjen i midten av uke 8. Forhåpentligvis får jeg kanskje en rundt uke 12.

Så merkelig at det er så forskjell i pris! Jeg har bestilt på volat. Fikk beskjed om at det er bare de og sykehuset som hadde kompetansen??! Måtte ha dobbel time også! Kan vi kanskje bestille time på sykehuset selv og betale for det selvsagt!

Jeg har bestilt time når jeg er 12+2 betaler 1000,- :)

Så merkelig at det er så forskjell i pris! Jeg har bestilt på volat. Fikk beskjed om at det er bare de og sykehuset som hadde kompetansen??! Måtte ha dobbel time også! Kan vi kanskje bestille time på sykehuset selv og betale for det selvsagt!

Så merkelig, det må da være flere enn Volvat som har kompetanse på dette området?
Rare greier. Hvor tar dere andre det hen? I og med prisforskjellene så kan det jo være veldig greit å vite... ;-)

Hvor tar dere andre det hen? I og med prisforskjellene så kan det jo være veldig greit å vite... ;-)

Jeg tar på en privat klinikk. Ultralydklinikken heter de. Jeg har ingen erfaring, men jeg regner jo med at de har kompetanse på dette :p

Ikke vet jeg men virker på meg som om mange bare vil se at hjertet banker og bestiller time til det! Jeg måtte ha dobbel time og innvendig ul for å sjekke for grundige sjekk....

950kr koster det her! 3d koster 18-1900!! Sist dro vi til stavanger og da fikk vi en natt på hotell til nesten samme pris (i tillegg til 3d ul) :)

Så merkelig, det må da være flere enn Volvat som har kompetanse på dette området?
Rare greier. Hvor tar dere andre det hen? I og med prisforskjellene så kan det jo være veldig greit å vite... ;-)
Skal ta privat hos jordmor som har kompetanse :)

Litt usikker :) om jordmor har samme holdningen som sist så blir det gratis eller så får vi det for 250 kr :)

Back
Topp