Dere som skal ta tidlig ul

surrehodet

Elsker forumet
hvilken uke skal dere ta det i?
Med gullet tok jeg ul i uke 8 og 12 (også begynte jeg å blø,så ble en god del til).

Synes bare det er fryktelig lenge til uke 8, må jo vente til første uka i januar, forrige gang fant jeg ikke ut at jeg var gravid før i uke 7, så var kort vei til ul.

Jeg har allerede tatt en, men skal igjen den 19.desember (da vil jeg ifølge legen være 6+3) for å konstatere om det er tvillinger i magen da det så sånn ut sist :)

sist tok vi uke 11+2 men lurer på å ta en nå før julaften men er fortsatt i tenkeboksen. Ellers blir det i uke 11 igjen..

jeg har bestilt til uke 8+3 tror jeg. tok omtrent da sist også. er bare såååå lenge å vente at jeg snart stryker med! håper så inderlig jeg får se det lille hjertet slå da.. Det er 3 uker og 3 dager til! aaaalt for lenge

Skal på ul 21. desember, da er jeg 8+0 (elns) - ser man et friskt svangerskap i uke 8, er det 98% sjanse for at det fortsetter som det skal :) Så derfor ville jeg da - fikk tilbud nå til uka, men valgte å vente en uke ekstra.

Gleeeeder meg! Det skjer så mye, og jeg har lille Tannmonsteret også, så tiden flyr :p

Ja,derfor jeg vil ta i uke 8 og, men er såååå lenge til....Husker gyn sa til meg da jeg var i uke 8 og gullet sprellet med armer og ben og hjertet dunket så vidunderlig,at nå var det ikke så viktig med å telle til 12 lenger,ser man bankende hjerte i uke 8 så går det stort sett bra :)

Er det slik som dere må bestille selv, og betale?? Kunne tenk meg tidlig ul også

Er det noe dere bestille selv, eller tilbudt? Kunne tenkt meg tidlig ul også

Ja, må gå til privat gyn som regel, kan være ganske dyrt,betalte 1000kr i uke 8, også 800 i uke 12. Men synes definitivt det er verdt det :o)

Planen var å ta en tidlig ultralyd rundt om uke 12, før vi gjør det offentlig.

Meeeen, nå lurer jeg litt på om jeg skal prøve å få tatt en før jul også..
Vi skal fortelle det til foreldre, søsken og besteforeldre lille julaften, og kjenner at det stresser meg litt å si det til så mangen uten å vite hvordan ståa er..

Ikke helt bestemt meg enda :)

Er det innvendig eller utvendig når man tar tidlig ul?

Jeg skal til tidlig UL første uka i januar, er da 8 uker på vei.
Jeg får dekt UL på grunn av tidligere historikk, men hvis ikke man har en spesiell grunn så må man nok ta det på privat tenker jeg.

Evita: Det er innvendig UL.

Skal til fastlegen min i midten av januar og da er jeg ca 9+5, vi skal bare sjekke at alt er bra :) men legen min har eget ul-apparat og jeg kommer til å be om å få sjekket der også, er det noe jeg må betale mye for da? Eller gjelder de prisene for private steder?:)

Jeg har time 4 jan da er jeg to dager fra uke 8. Gleder meg masse :)

Legen min har også eget UL-apparat, og jeg må aldri betale noe når jeg er hos han :) ( fikk se hver gang jeg var der sist:))

Bestillte meg visst ultralydtime i dag jeg! :) Daskal jeg neste onsdag, da er jeg 8 uker og 2 dager på vei. Så da krysser jeg fingrene for at alt har gått bra med lille spiren til nå, og at det fortsetter å stå bra til fremover :)

Legen min sende henvising til tidlig ultaryd i går pga historikk.. Skal sjekke postkassen hver dag fremover i hvertfall..! Håper virkelig jeg får tatt det før uke 12 :)

jeg skal ta til tirsdag, jeg er 6 uker på vei da

Back
Topp