Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ei venninne fikk det to g. Også for å kunne fungere for de andre barna.Kan man få det pga bekkensmerter?? Ja,takk!!!!!
Det vil jeg også forhøre meg om da. Når iforhold til termin da?Ei venninne fikk det to g. Også for å kunne fungere for de andre barna.
Sent from my C6603 using BV Forum mobile app
To uker før tror jegDet vil jeg også forhøre meg om da. Når iforhold til termin da?
Vil bare dele en erfaring om å bli igangsatt helt umoden i uke 37-38 som førstegangs: ikke morro!!! Tok mange døgn og endte med styrtfødsel som opplevdes veldig ukontrollert. Hadde svangerskapsforgiftning, så han måtte ut.
Derfor, anbefaler i alle fall ikke førstegangsfødende å bli igangsatt om de absolutt ikke må. Stor sjans for ks pga. dårlig progresjon også.
Det er som regel enklere å sette igang flergangsfødende..
Ja det tenkte jeg også..Pga nyresmerter og høyt inntak av smertestillende.
Hørtes litt for lett ut å få det igjennom kun for bekkensmerter, men det er vell lov å spøre. Det beste er jo om man kommer i fødsel av seg selv. Ikke det altså, jeg forstår at det er tungt og vondt å gå rundt med et bekken som ikke virker, jeg gjør det selv!
Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept