Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okey, takk for svarhvor langt på vei er dere når dere får ultralyd?
Jeg har abortert i uke 14 tidligere, og nå har jeg rielignende smerter, dog ikke så voldsomme enda, men de ble jo værre å værre sist også! gikk til lege, men fikk beskjed om å bare vente å se.. Det var uansett ingen vits med tul da det var for vanskelig å se...
Med mindre du har spesielle utfordringer knyttet til helsen eller annen historikk, så får du i utgangspunktet ikke tul selv om du mistenker en begynnende sa. Da pleier man dessverre bare å måtte ta tiden til hjelp, eventuelt å teste HCG med et par dagers mellomrom. Hvis du har rielignende smerter så synes jeg jo at legen din burde tilby test av HCG så du får noen svar. Ønsker deg lykke til og håper at det bare er livmoren din som strekker seg og vokserOkey, takk for svarhvor langt på vei er dere når dere får ultralyd?
Jeg har abortert i uke 14 tidligere, og nå har jeg rielignende smerter, dog ikke så voldsomme enda, men de ble jo værre å værre sist også! gikk til lege, men fikk beskjed om å bare vente å se.. Det var uansett ingen vits med tul da det var for vanskelig å se...
Jeg bestilte privat idag pga at jeg har hatt småblødninger siden fredag. Kunne kanskje gått til fastlegen og spurt etter evt henvisning, men orket ikke alt det når jeg bare kunne bestille selv.
Hvordan går det med deg?