Dere som skal på Riksen

Skyggedal

Forelsket i forumet
Mailykke <3
Hva tenker dere rundt det å måtte sende hjem bf på kvelden, og dele rom med en fremmed kvinne? Jeg trodde ikke det skulle bli noen utfordring for meg, men for hver dag som går blir jeg mer og mer fortvilt, og i det siste har det vært så ille at jeg sitter og griner og trenger trøst for å "komme med ned" igjen.

Noen som vil dele noe? Kjenner meg helt på vidda her:(

Jeg trodde han kunne bli mot at en betalte ca 350-400kr natten for han...vi har planer om det, jeg vil ikke være alene! Men jeg har ikke sjekket dette opp, har bare hørt at dette var et alternativ og slo meg til ro med det. Men nå kjenner jeg meg urolig...

På sykehuset i Vestfold kan man få familierom mot betaling, hvis det er ledig. Men det er ikke mange familierom... Når vi fikk førstemann fikk vi ikke familierom, å mannen måtte dra kl 2100, det var ikke veldig hyggelig. Så denne gangen håper jeg på å føde tidlig på morgenen, sånn at vi i allefall får hele dagen sammen før han må gå.

Jeg fikk tilbud om enerom så sambo kan få inn en seng, hvis det er noe ledig når vi kommer inn.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Jeg fikk tilbud om enerom så sambo kan få inn en seng, hvis det er noe ledig når vi kommer inn.

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Tør liksom ikke helt å hvile på tanken at det KAN være ledig til å få enerom når jeg skal kalve i en av de største babyboom månedene heller :-/ æsj, dette er skikkelig fæle følelser å sitte med.

Mannen fikk sove begge nettene med neg sist, men blir det fellesrom med andre denne gang, drar jeg heller hjem.
Helt uaktuelt å dele rom med fremmende med mitt nyfødte barn.

Back
Topp