Dere som skal ha planlagt KS

Mammaheks

Forelsket i forumet
Har dere fått en dato, eller en informasjonstime? Jeg savner dette. Har hatt to brutale hasteks, og kjenner en liten angst, selv om jeg vet at planlagt ks som regel går mye bedre.
JM kunne bare gi generell info siden hun ikke var kjent med prosedyrene ved mitt sykehus sa hun

Har dere fått en dato, eller en informasjonstime? Jeg savner dette. Har hatt to brutale hasteks, og kjenner en liten angst, selv om jeg vet at planlagt ks som regel går mye bedre.
JM kunne bare gi generell info siden hun ikke var kjent med prosedyrene ved mitt sykehus sa hun
Har ikke fått dato enda, men får det i uke 35. Får da også samtale med lege. Jeg har hatt et pks fra før, men jeg har tusen spørsmål. Synes uke 35 er i seneste laget.. Ring gyn/ føde ved ditt sykehus og spør om en time snarest for å avklare litt?

Jeg har termin 1 mai. Har fått dato for pks den 19 April og informasjonsdag den 10 April.
Jeg har også to haste-ks bak meg, så veldig glad for ks i litt roligere former denne gangen.

Har ikke råd å komme med selv, så dytter denne for deg så flere ser den og kanskje kan svare:)

Hmm.. skal ha pks i uke 17 en gang. Ikje fått dato enda.

Hva er denne informasjonsdag??

Har et hastesnitt fra før og et pks..

Informasjonsdagen skulle de fortelle hvordan planlagte keisersnitt foregår ved akkurat det sykehuset. Feks, om du skal vaske deg hjemme, eller på sykehus, om du får barbere deg (som du mest sannsynlig ikke får, sa jm), om du skal komme fastende, hvilke medisiner du skal la være å ta osv. Det var i hvertfall det jeg spurte min jm om sist, og hun sa at alle disse spørsmålene må sykehuset svare å sjøl, for det er forskjellig fra sted til sted

I papirene jeg har fått står det at jeg skal ha samtale med kirurg og anestesilege, og jordmor om det er ønskelig.

Få informasjon om rutinene rundt planlagt keisersnitt.

Jeg har hatt to ks tidligere, ikke planlagt.
Men denne gangen har jeg fått dato, skal til samtale med lege en uke før. Er nå i uke 33+4.

Har enda ikke fått noen time til noe jeg :3 Jordmor ringte dem i dag og hørte om de hadde glemt meg, og det hadde de visst. Ikke glemt å kalle inn til time, men glemt å sende brevet. De skulle sende det ut etter påske en gang.

Her blir jeg lagtninn dagen før. Da skal anestesilege og jordmor informere. Så blir pks utført dagen etter. [emoji28] er ikke mange dagene igjen nå[emoji179][emoji179]

Har enda ikke fått noen time til noe jeg :3 Jordmor ringte dem i dag og hørte om de hadde glemt meg, og det hadde de visst. Ikke glemt å kalle inn til time, men glemt å sende brevet. De skulle sende det ut etter påske en gang.

Ring sykehus fikk vite tid på flekken orket ikke vente!

Jeg fikk ikke time før i uke 34, ville ha raskere time, måtte ha ny henvisning fra jordmor for det. Ringte på nytt å purret, de sa de ikke fikk tatt inn før med mindre en avbestilling! :/

Æsj, byråkratitøv >_<

Back
Topp