dere som skal ha nr 3

KaiSi

Forelsket i forumet
Har en svigersøster som sier til meg i vert ledige øyeblikk at nr 3 er tung å føde....veldig trivelig av henne når man blir kvalm og får angst bare av ordet fødsel...men men.
Har dere hørt det samme?

Synes jeg har lest og hørt det en del i det siste ja.... At 3.man er en luring, at riene gjerne stopper opp, fødselen blir mye lengre en med nr 2 mm.....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app

Synes jeg har lest og hørt det en del i det siste ja.... At 3.man er en luring, at riene gjerne stopper opp, fødselen blir mye lengre en med nr 2 mm.....

Sent from my HTC Incredible S using BV Forum mobile app
Sukk

Har hørt noe av det samme, men at det et åpningsprosessen som ofte kan ta litt lenger tid, og at livmora får "tatt tak". Hadde noe med musklaturen å gjøre, at sen hadde vært utvidet og slurvet litt. Men at selve fødselen skulle være den samme :)
Ikke hør på alt. Steng ørene!! Folk er så tankeløse, tenker ikke på at den fødende gruver seg/har fødselsangst når de prapler i vei om hvor grusom DE opplevde det eller hvor fælt DE har hørt det kunne være. Sånn er det bare :/

Gutt født 09
Lillebror ventes aug/sept

Jeg har også hørt det med at nummer tre er en luring. Men da jeg var hos jordmor i går fikk jeg beskjed om at denne fødselen kan komme til å gå fort, spesielt med tanke på at det gikk så fort med nummer to, så jeg velger å tro det beste :)

Kan vere enig i at nr 3 er en luring, men at fødselen tar lenger tid trur eg e tull..

Da eg fikk nr 3 var d mye riier som ga seg. Gikk med 3-4cm åpning i flere uker.. å når vannet endelig gikk fikk eg ikkje riier.. men fekk til slutt riie drypp å da kom han på 50min...

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Har en svigersøster som sier til meg i vert ledige øyeblikk at nr 3 er tung å føde....veldig trivelig av henne når man blir kvalm og får angst bare av ordet fødsel...men men.
Har dere hørt det samme?
Sniker litt. Her ventes nr tre og ja, nr tre er en luring!:D men her er det det at nr en og to kom en uke før termin mens denne lille luringen her har tenkt å være inne til termin og sikkert lenger!! Fikk beskjed av jm på sykehuset at det var sant at nr tre kunne være en luring, MEN da at man kunne gå en stund moden, med åpning og en del vonde kynnere, men når du først gikk i fødsel var den gjerne lik nr to:) Hadde man født greit to ganger før var det over 90% sikkert at det gikk veldig greit 3 gang også:) Så jeg gruer meg ikke:) Håper bare han vil ut snart;)

Venter nr 3 4. August:)

Back
Topp