Dere som skal ha lekegrind

Sola1979

Elsker forumet
Hva putter dere i bunnen, slik at babyen kan sove der evt? Madrass? Dyne?

Vi får en lekegrind som er sånn type plastikk lekegrind, ca 1*1m. Tenkte babyen kunne bruke den å sove i når vi er på stua evt, da vi har en gedigen hund. [:)] Greit å kunne skjerme babyen.

Vi har kjøpt Park-A-Kid på Barnas Hus! Bunnen på den er slik at babyen kan ligge på(madrass):) Kjempe fin er lekegrinden, koster 1999kr! Synes ikke det var så dyrt! Men vil uansett bruke vogga på stua de første ukene:) Vi må også ha lekegrind pga hunden vår!

vi har akkurat kjøpt lekegrind vi også, 100x100. Kjøpte et leketeppe i samme størrelse på kid (Finnes i rosa og blått) samt en sengekant som faktisk passet veldig greit:) Den var litt større enn sengekanten vi bruker på senga her iallfall.. fikk den helt rundt med en ordentlig innsats;) Kostet litt over 300kr til sammen for BEGGE deler, så det var jo ikke gale i det hele tatt! I tillegg har vi en lyseblå sengehimmel som jeg har satt over grinda- siden den skal brukes til soving de første månedene:)
Kommer etter hvert til å legge en myk babygym oppi grinden.. og gjerne noen mykere tepper.. tenker å se det an hvordan han sover først, kan jo være at han foretrekker vognbagen, går jo fint an å legge den oppi også.
lykke til! [:D]

ja vi har grind medfølgende madrass, som er på tykkelse med en sommerdyne. veldig greit, deilig å ligge på for babyen, lett å vaske!

Vi har også et lit tjukt teppe oppi lekegrinda. Omtrent som en tynn dyne. Men jeg hadde ikke tenkt at babyen skulle sove oppi der, tror det blir for hardt.... Ville nok hatt en ordentlig madrass oppi der om den skulle brukes til soving!

ORIGINAL: juniskatt2PåVei!

vi har akkurat kjøpt lekegrind vi også, 100x100. Kjøpte et leketeppe i samme størrelse på kid (Finnes i rosa og blått) samt en sengekant som faktisk passet veldig greit:) Den var litt større enn sengekanten vi bruker på senga her iallfall.. fikk den helt rundt med en ordentlig innsats;) Kostet litt over 300kr til sammen for BEGGE deler, så det var jo ikke gale i det hele tatt! I tillegg har vi en lyseblå sengehimmel som jeg har satt over grinda- siden den skal brukes til soving de første månedene:)
Kommer etter hvert til å legge en myk babygym oppi grinden.. og gjerne noen mykere tepper.. tenker å se det an hvordan han sover først, kan jo være at han foretrekker vognbagen, går jo fint an å legge den oppi også.
lykke til! [:D]

hvor kjøpte du den sengekanten, som passer til lekegrind? er på utkjik selv[:)]

på KID! :) Var som sakt både billig og fin, kjempefornøyde er vi. Teppet ikke kjempetykt, men går jo an legge noen tepper under også.

på KID! :) Var som sakt både billig og fin, kjempefornøyde er vi. Teppet ikke kjempetykt, men går jo an legge noen tepper under også.

er den sengekanten "stiv" på en måte? du har ikke bilde vel ?[:)]

er så langt til nærmeste kid butikk[&:]

Me brokte ei tykt lappeteppe som mor mi sydde som bunn i lekegrinda med et flece teppe oppå der så Heidi lå godt og mykt. Skal nok gjøre noe lignende denne gangen også[:)]

skal se om jeg får knipset et bilde i løpet av kvelden jeg:) sengekanten er slike som man bruker på sprinkelsengen, myk og god:)

bilde av mønsteret på teppet og sengekanten min fra KID

bilde av grinden med sengekanten og teppet oppi.

bilde av grinden med sengekanten og teppet oppi.

åååå, den var jo dødssøt!!! å er slik "stiv" som jeg har leita etter[:D]

du har ikke lyst å kjøpe en slik sengekant + teppe å sende til meg vel?[:)] jeg betaler seff frakt[:)]

er det teppe tykt eller? slik du slipper madrass?

hei:) visst du skal bruke teppet til soving, så ville jeg nok hatt noe under.. noen tepper, sauseskinn eller rett og slett en vognbag. Kan nok sikkert ordne noe for deg, men sjekk kid sin nettside først, lurer på om det går an å bestille over nett! send meg en pm så ser vi hva vi får til:)

bilde av mønsteret på teppet og sengekanten min fra KID

Hvor stor er den lekegrinden? Har samme sengekant, men i rosa og den brukte jeg i sprinkelsengen til snuppa[8D]

grinden er 1x1 m :) sengekanten er som sakt liiittegrann for liten, men klarte å få den rundt ut uten gliper i midten med litt innsats:) sengekanten er større enn den vi har på sprinkelsengen.

Back
Topp