Dere som skal ha flere barn:)

~~11.01.2013~~

Glad i forumet
Har dere begynt å tenke på når evt neste skal komme eller når dere starter prøvingen igjen?

Nei, vi har ikke bestemt oss. Men skulle det bli flere planlagte babyer, så blir det noen år til :)

Ca 5år :p tror jeg trenger så lang tid, til å få overtalt kjæresten :p pluss at jeg vil ha utdanning å jobb før en tredje baby blir satt til værden :)

Vi har allerede planlagt neste :) og gleder meg kjempe masse allerede :) så innen 3 år så er 5 blitt til 6 :)

Vi skal prøve å få en til når Sophia er rundt 2-2,5. Det er en perfekt aldersforskjell.

I følge sambo så begynner vi vist prøvinga igjen på sensommeren i år , så blir vist to tette her <3

Vil i allefall ha en til:) vanskelig å si når, men etter at sambo er ferdig med bacheloren (sommeren 2014) OG har fått seg fast jobb. Ja, så det blir 2-3 år mellom de håper jeg på :)

Ja kanskje det :) håper spiren sitter fort neste gang. For vi prøver å plabøegge det slik at det blir termin noen måneder før jeg blir 30

Skal nok sikkert ha fleir men har ikkje begynna å tenke på korti! Får sjå når da føles riktig. No vil eg bare kose meg og nyte vetleguten :)

Jeg har lyst på en til, gubben og forsåvidt. Men det kommer i så fall til å bli noen år til.
Skal bare vinne litt i lotto først også:D;)

Back
Topp