Dere som skal ha flere barn

Shanett

Glad i forumet
Vi skal ikke prøve å planlegge våre neste barn slik at vi havner i samme forum igjen?[8D]

den syns jeg faktisk alle skal skrive under på! hahaha:p

Det hadde vært morsomt! Tenk hvor trasigt det blir hvis vi kommer inn i et forum der alle ikke er like koselige som oss [:D]

ORIGINAL: Puskinella

Det hadde vært morsomt! Tenk hvor trasigt det blir hvis vi kommer inn i et forum der alle ikke er like koselige som oss [:D]

Nettopp det jeg tenkte![:D] Vil ikke være på noen andre forum jeg[8D]

ORIGINAL: Shanett

Vi skal ikke prøve å planlegge våre neste barn slik at vi havner i samme forum igjen?[8D]

Jo, det må vi. Jeg liker ikke nye folk, jeg, så det passer fint. Kommer sikkert til å gå hele svangerskapet og tenke "drittforum, dette er ikke sånn som DESEMBER09" til whatever nytt forum jeg havner i [8D]

ORIGINAL: superpia

ORIGINAL: Shanett

Jo, det må vi. Jeg liker ikke nye folk, jeg, så det passer fint. Kommer sikkert til å gå hele svangerskapet og tenke "drittforum, dette er ikke sånn som DESEMBER09" til whatever nytt forum jeg havner i [8D]

Vi er en fiiiin gjeng

ORIGINAL: *Emmami*

men liksom, me trenger jo ikke å henge i det nye forumet vi havner i da. vi vet jo på en måte hvordan det er når de er så små, så vi kan jo henge her inne for d om da:D

sikkert dårlig forklart:P

Hehe, den tanken har slått meg og!
Eller så må vi alle bli gravide på likt... og INGEN andre[:D]

Jeg tenker at nr. 2 ikke skal melde sin ankomst før tidligst juni/august 2012, jeg!
Og jeg har på følelsen av at det blir litt for sent for enkelte av dere [;)]

jeg vil ha på nyåret 2013...for da er lillegutt 3 år, og det synes jeg er en bra aldersforkjell.... men det er nok litt for lenge for noen av dere tenker jeg hehe :D

November 06 var et FANTASTISK forum, og jeg har knyttet vennskap for livet der inne. Så dette er andre gang jeg havner på et superforum!!!! Håper dere alle er like heldige[:)]

Februar 07 forumet var og er fortsatt et kjempe fint forum å være på. Men ikke så aktive på bv lenger har flyttet oss inn i et lukket forum. Men vi har planer om en til etterhvert ja[:)]

Vent på meg da!!
jeg må jo finne meg en mann først[8D][:)][:D]

ORIGINAL: Puskinella

Det har jeg tenkt på mange ganger, blir nok dere som må høre på klaging og skryting når magen her vokser igjen! [;)]

ORIGINAL: babyboy09

jeg vil ha på nyåret 2013...for da er lillegutt 3 år, og det synes jeg er en bra aldersforkjell.... men det er nok litt for lenge for noen av dere tenker jeg hehe :D

er 2013 jeg også tenker, for da får jeg være hjemme første året Pernille skal på skolen [:D] nå er vi jo ikke 100% sikre på nr 3 enda, men trooor nok det blir [:)]

Jeg har lyst på nr 2 i september 2012 og nr 3 i 2020 eller noe [:D] Lurer på åssen babyverden er da jeg [:)]

Haha, det blir sikkert å ende i at vi skriver i des09 i stedet for det forumet vi skulle hørt til i [8D]

haha, det hadde jo vært supert! :D hihi, vi kan jo prøve :p

ja kanskje dere bare kan kalle dette  desember 2009 oppdatert. slik at vi som ikke skal ha flere ikke mister dere

Her skalspiralen taes ut juni/juli 2011, så hvis dere er med på den så er jeg med også[;)] Det er da jeg og sambo har blitt enige om ¨å begynne å prøve på neste mann[:D]

Back
Topp