dere som skal ha emmaljunga edge

mmth

Glad i forumet
sitter her og lurer på hvilke farge jeg skal velge, hvilke understell jeg skal velge og ikke minst hvilke bilsete jeg skal velge...... ser de selger også emmaljunga bilsete som det går ann og montere på understellet......

så hva har dere valgt???

Vi har kjøpt denne..:
Aner ikke hva understellet heter, da vi kjøpte denne brukt.. Den er svart med sølv detaljer på, passer til begge kjønn fant vi ut[;)]

Har ikke hørt at det går an å feste bilsete på.. Men om det går så vil jo vi også ha det...haha[:D] Hvilket merke er det da.. Aldri sett emmaljunge bilsete på noen av butikkene jeg..

personlig synest jeg å gå å trille på en liten baby i bilstol er fyfy... de må jo bli slitne i de små ryggene sine... hadde aldri fallt meg inn..
Om jeg skal bare en snar tur så ja, men kunne aldri gått å trilla med det nei...

ORIGINAL: Zera

personlig synest jeg å gå å trille på en liten baby i bilstol er fyfy... de må jo bli slitne i de små ryggene sine... hadde aldri fallt meg inn..
Om jeg skal bare en snar tur så ja, men kunne aldri gått å trilla med det nei...

Er enig med deg i det[:)]
Vil jo ikke trille tur med bilstol liksom.. men er kanskje kjekt å ha muligheten til å feste den på...? Ikke vet jeg..

ORIGINAL: Myfirst

ORIGINAL: Zera

Er enig med deg i det[:)]
Vil jo ikke trille tur med bilstol liksom.. men er kanskje kjekt å ha muligheten til å feste den på...? Ikke vet jeg..

er veldig enige med dere der - MEN det er bedre å feste bilsete til understellet enn å vekke babyen eller la den være i bilen dersom man bare skal et lite ærend synes jeg.....

Vi valgte en edge med sports understell, grunnen til det er at de er bredere og noe stødigere har jeg blitt fortalt, jeg går tur i skogen opp til 5 dager i uka og da er jeg avhengi av ei vogn som tåler litt skiftenede underlag.
Fargen vi valgte er marineblå, hadde marineblå på min første og, og var stor fornøyd med det [:)]

ORIGINAL: Ver0nika

Vi har valgt dinne:

Grey Dream

Vi også! [:)]

Jeg har bestilt fargen celebration white, med classic understell.
Nå angrer jeg litt på det, fordi kurven på sports understellet er jo stoff og ikke kurv, med andre ord faller ingenting ut[:)]Og i tilegg så tar vist det understelle mindre plass i bilen når man legger den sammen, fordi kurven er myk og ikke hard. [:)]

ORIGINAL: audrey og VO

ORIGINAL: Ver0nika

Vi har valgt dinne:

Grey Dream

Vi også! [:)]

Vi har også valgt denne... Men har Maxi Cosi bilsete....

å forresten... understellet er som på bildet også... sports chassi...

Har ikke den vogna, men bilsetet har ikke kommet særlig bra ut i tester, bare til info[;)]

Back
Topp