Dere som skal ha Emmaljunga Edge duo

Nyttårslykke

Gift med forumet
Hvilken bil har dere?

Skal dere kjøpe i Norge? Eller Sverige?

Har dere funnet ut hvor det er rimeligst å handle vogn?

Takk for svar [:)]

Hjelpes, vi har bare audi A4 stasjonsvogn [:o] Har HØRT at i en A4 så går vogna akkurat inn, men det blir dårlig sikt bak...

Tror ikke dere vil ha noe problem i en A6 [:)]

Svarer her og[:)]

Hadde Volkswagen Passat (stasjonsvogn), vogna kjøpte vi i Danmark.

Var kjempefornøyde[:)]

Nå har vi Skoda Fabia, tror nok ikke vi får den inn der, hvis man ikke demonterer den fullstendig[;)]

ORIGINAL: Gæmmis

Svarer her og[:)]

Hadde Volkswagen Passat (stasjonsvogn), vogna kjøpte vi i Danmark.

Var kjempefornøyde[:)]

Nå har vi Skoda Fabia, tror nok ikke vi får den inn der, hvis man ikke demonterer den fullstendig[;)]

hehe [:D]

Var det billig å kjøpe vogna i Danmark?

Jeg meeener den kostet omkring 6000 her? Mot 8000 i Norge? Kan det stemme?

Var svigers som sponsa.

Men nå er det vel uansett Sverige som lønner seg, pga den gode valutakurs.

Vi har også tenkt oss en tur over broen og kjøpe litt babysnop på et tidspunkt[:)]

Vi har også tenkt oss til Sverige for å kjøpe! Vi finner vogn her i Norge, så bestiller jeg den og henter den i Sverige [:)]

Hvilken vogn skal du ha?

Vi blir nok å bestille den her i Bergen og kjøpe den her 8195 for blir dyrere å kjøpe den for oss i sverige mht at vi da må ha bensin og kanskje overnatting pga jenten på 2 år.  

ORIGINAL: Charliemor83

Vi blir nok å bestille den her i Bergen og kjøpe den her 8195 for blir dyrere å kjøpe den for oss i sverige mht at vi da må ha bensin og kanskje overnatting pga jenten på 2 år.  

Ja, sant det... Vi hadde heller ikke kjøpt vogn i Sverige hadde det ikke vært for at vi kombinerer det med en ferietur til lengre ned i Sverige (Gøteborg) osv [:)]

Hadde IKKE dratt til Sverige KUN for å kjøpe vogn - da taper man mer på det med mindre man bor ved grensen [:)]

ORIGINAL: Nyttårslykke

Vi har også tenkt oss til Sverige for å kjøpe! Vi finner vogn her i Norge, så bestiller jeg den og henter den i Sverige [:)]

Hvilken vogn skal du ha?

Jeg vet sannelig ikke.

Svigers har tilbudt å kjøpe en brukt Emmaljunga av noen slektninger, men er litt skeptisk.

Har litt lyst på en liten vogn, som kan få plass i bilen, og/eller er lett å trille.

Elsker Emmaljunga da, så to vogner kan bli et alternativ, altså at svigers kjøper Emmaljungaen, så kjøper vi en liten vogn.

Her i DK er problemet bare at alle barnevogner kommer i str King Size og opp[&:]

Hei!

Vi har edge duo til første jenta vår, og har ikke hatt noe problem med bil.
Og det blir helt klart billigere i sverige, med mindre du bor laangt unna da [:)]

Back
Topp