dere som skal ha dåp 8 april

malønna

Glad i forumet
Hvordan skal dere gjøre det med dåpskaka?? De fleste bakerne har jo stengt i påska,så da må kaka lages på onsdag og fryses ned til søndag. Vet ikke hvordan det blir. noen som har peiling.

ORIGINAL: malønna

Hvordan skal dere gjøre det med dåpskaka?? De fleste bakerne har jo stengt i påska,så da må kaka lages på onsdag og fryses ned til søndag. Vet ikke hvordan det blir. noen som har peiling.

er vel en del som har åpen påskeaften....??? Men må nok være rask å bestille. Ellers kan du jo lage selv, det skal jeg, men kommer nok til å bestille ferdig marsipanlokk med bilde[;)] og bare småpynte litt rundt bildet. Du kommer langt med sukkerbunn, piano ferdig vaniljekrem, jordbærsylt og et par bananer til fyll, og "noen duppedingser" til pynt-se ultra eller jernia (ja, jernia, jeg tuller ikke)[:D][:D][:D]

Jeg har ringt til 5 bakere i sandefjord og larvik,og de har alle stengt. Skal snakke med cateringfirma i morra da. Vet ikke om jeg er fling nok til å starte på kaka selv,men kan jo alltids høre med mamma da[:D]
Hvor kjøper du ferdig marsipanlokk med bilde da??

Her skulle de ha bakerne ha stengt. Det var en skulle ha åpent,men de ville ikke lage dåpskake,for de skulle stenge tidlig +de hadde mye annet de skulle bake. Cateringfirmaet skulle kanskje ha åpent,de ksla ringe meg denne uka. så krysser fingrene for at de kan bake..

Vi skla ha dåp 9.april men har fått beskjed om at bakeren har åpent på lørdag så da kunne vi få kaka den dagen. Blir jo likevel 2 dager, men det får våge seg, den blir stående på kjølerom hele tiden.
Alternativet er å bake selv[&:]

ORIGINAL: malønna

Jeg har ringt til 5 bakere i sandefjord og larvik,og de har alle stengt. Skal snakke med cateringfirma i morra da. Vet ikke om jeg er fling nok til å starte på kaka selv,men kan jo alltids høre med mamma da[:D]
Hvor kjøper du ferdig marsipanlokk med bilde da??

de fleste bakere lager sånne lokk[;)]

De sier at marsipankakene kan stå 3dager på kjøla,så da er du heldig..
Jeg må evt kjøpe kaka på onsdag og fryse den ned,og tine den i kjøleskap på søndagen...

Bakeren vi har tenkt til å bruke er stengt.. men de baker kaka på forhånd, og all pynt osv... Så kunne de komme hjem til oss å fikse kaka om vi ville. Snille folk!

Back
Topp