Dere som skal gi valentinsgave!

MetteJ

Gift med forumet
Augustmødrene 2014
Hva skal dere gi gubben i gave? Trenger litt tips [8D] Han har bursdag i mars så da hadde jeg tenkt å kjøpe barbermaskin til han, men nesten så jeg vurderer å kjøpe det nå. Men da vet jeg ikke hva han skal få i bursdagsgave [8D] Så tror jeg dropper å gi den til han nå. Kommer ikke på noe han trenger [&:] Kan ikke være noe som er for dyrt, og det kan ikke være middag, kino osv siden vi da må ha med jentungen [8D] Vil kjøpe noe til han, men hva? [8D]

Ingenting, faktisk!

[8D]

ORIGINAL: Hylei

Ingenting, faktisk!

[8D]

Takk, det hjalp [8D]

Ingenting, faktisk!

[8D]

Får ikke noe min heller.. har aldri "feiret" valentines vi.

ORIGINAL: MetteJ

Ingenting, faktisk!

[8D]

Takk, det hjalp [8D]

Hehehe, ja ikke sant ;p

Ettersom gubben har sagt at han syns valentine og morsdag bare er "piss" og stjelt ifra andre land så gidder han iallefall ikke å feire valentine.. Hyggelig [:)][&:]

Jaa [8D] Nå er spm til de som SKAL gi, og HVA de skal gi [8D] Ikke OM dere skal gi [8D]

Jaa [8D] Nå er spm til de som SKAL gi, og HVA de skal gi [8D] Ikke OM dere skal gi [8D]

Gi han cognac. Alltid en vinner, hvis han drikker cognac da.

Han liker det, men han blir så jævla dum av brennevin [X(] Det orker jeg ikke [8D]

Jeg hadde laget et koselig kort, kanskje med bilde av dere to eller noe med fin tekst :) Også hadde jeg bakt kake ;) Det er tanken som teller, så kjøp barbermaskinen til bursdagen du :)

Eller kanskje det er et spill eller en film han ønsker seg?

Han liker det, men han blir så jævla dum av brennevin [X(] Det orker jeg ikke [8D]
Hahaha, som å høre om min [8D]
Han sier det selv: "Jeg får så rar reaksjon av coqnac, er ikke det rart?" (Nei det er bare fordi du blir full det, vennen min!)
Han elsker coqnac, men det er ingenting som gjør han så full (han blir ikke direkte dum da[:)]) og han NYSER!

Vi har stort sett ikke feiret Valentines, men jeg har ofte laget et kort og kjøpt litt hjerteformet smågodt.
I år skal jeg være så "tøff" at jeg kjøper en bukett med 20 roser fra Coop'en, som helst blir til glede for meg [8D]
Og kanskje bake en kake, men jeg vil jo at han skal huske på meg og morsdag da!
(Han fikk et slips ([8D]) og kaffe og kjeks på senga på farsdag)

Bake kake kan jeg kanskje gjøre. Vi spiser jo egentlig ikke søtsaker i og med at vi er på slankern, men får se [8D]

Hehe, hvem blir ikke dum? ;P
Men han trenger jo ikke å drikke seg dritings på den, bare for å kose seg..
Eller så kan du kjøpe en film [:)]

Hehe, hvem blir ikke dum? ;P
Men han trenger jo ikke å drikke seg dritings på den, bare for å kose seg..
Eller så kan du kjøpe en film [:)]

Leier film flere ganger i uka [8|] Ikke lett dette. Jeg skal kanskje til byen på lørdag så kan gå rundt å se litt da. Jeg er helt blank [8D]

Han har alltid fått en eller annen boxer pluss noe hjerteforma greier [8D]
I år må han få gave litt senere siden jeg ikke får foreldrepenger lenger og ikke får lønn før 1 mars [8D]

Men tror jeg skal bestille en eske Twnikies haha [8D] Han har alltid lurt på hva det smaker, så da skal han jaggu få det og! [:D]

Vi skal på Big Horn i Oslo neste fredag så det blir selve feiringa for vår del (fått bursdagsgave av svigers og skal på We Will Rock You). Tenkte bare å kjøpe en t-skjorte ellerno.

Har tenkt å bake ei kake jeg. Oreo eller noe.. Vi har aldri feira dagen noe spesielt, vi bare gir hverandre litt ekstra oppmerksomhet og kanskje roser[;)]

et romantisk gavekort[:D]
Foreksempel på kino/middag/ og massasje når dere kommer hjem[;)]

Er klar over at du ville ha noe det var mulig med baby, men om du gir gavekort så kan man ta det når det passer med barnepass[:D]

ORIGINAL: carinasverden

et romantisk gavekort[:D]
Foreksempel på kino/middag/ og massasje når dere kommer hjem[;)]

Er klar over at du ville ha noe det var mulig med baby, men om du gir gavekort så kan man ta det når det passer med barnepass[:D]

God idé! [:)]

Back
Topp