Dere som skal føde på St. Olavs..

Ja til studien eller nei?

• Ja

Votes: 1 16,7%
  • Nei

Votes: 1 16,7%
  • Ikke bestemt meg

Votes: 4 66,7%

• Antall som har svart
    6

Powerpuffy

Glad i forumet
Junilykke 2020 ♡
Takker dere ja eller nei til å være med i studien om proaktiv fødselshjelp?

Jeg skal føde på St.Olavs. Har heller ikke hørt om det, men nå er jeg flergangsfødende.... Så jeg skal ikke trykke på avstemningen da? :)

Du/dere som svarer nei. Hva er grunnen? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg.

Du skal ikke bestemme dette før du skal inn på føden. Jeg har tenkt at dersom jeg oppfyller kravene så skader det ikke å være med. Derain du trenger å gå over til standard fødsel i fødselsforløpet så er ikke dette noe problem :)

Du skal ikke bestemme dette før du skal inn på føden. Jeg har tenkt at dersom jeg oppfyller kravene så skader det ikke å være med. Derain du trenger å gå over til standard fødsel i fødselsforløpet så er ikke dette noe problem :)

Om du godkjenner det så skulle man ta med utfyllt ark sammen med helsekortet ditt når du skal føde, står det i arket mitt. :happy:

Jeg skrev ja da jeg fødte nr. 1 der. Men fikk ikke noe info om det da jeg ble lagt inn... så fikk ikke tatt del.

men så bare positivt med å bli fulgt opp i tidlig fase :)

Sniker fra august
Kan alle førstegangsfødende på St.Olavs få denne?

Sniker fra august
Kan alle førstegangsfødende på St.Olavs få denne?

Man må oppfylle visse krav når man kommer til føden. Fødsel må starte naturlig for eksempel. Og så må man vel ha fått informasjon om det under ordinær ultralyd. Da får man et klistremerke på helsekortet som viser at man har fått informasjon om det. Syns det stod et oppslag om å huske å spørre om studien dersom det ikke blir tatt opp av jordmor under ultralyd.

Back
Topp