Dere som skal føde på Kongsvinger....

Jeg har født på ahus før og det vil jeg absolutt ikke igjen.. ble operert på kongsvinger i desember og trivdes mye bedre der :)
Nei det er vel kanskje ikke der hvis du bor 40 min fra k.vinger mot min retning :)

Bruker ca 20 min til Eidsvoll sentrum fra meg :happy: Ja fødte førstemann på Kongsvinger og håper jeg får det nå også! Stille og rolig da jeg fødte der sist, herlige jm og sykepleiere :Heartred

Bruker ca 20 min til Eidsvoll sentrum fra meg :happy: Ja fødte førstemann på Kongsvinger og håper jeg får det nå også! Stille og rolig da jeg fødte der sist, herlige jm og sykepleiere :Heartred

Ja har hørt mye flott om de der :) håper jeg får plass der også. Nei det er jo ikke så langt da :) jeg har to gutter på snart 9 og 10. Første fikk jeg på ullevål, bare stress! :/
Andremann på ahus- never again! Så satser på vinger :) alt føles nytt og spennende selvom jeg har vært igjennom dette før.. men er mange år siden :p mannen har også to fra før på snart 10 og en på 12, så denne babyen blir attpåkladd :D

Back
Topp