Dere som skal føde på KK

Kris-babynr2

Forelsket i forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Hei. Jeg har jo hørt rykter om at KK kanskje åpner i glassblokkene i november. Og at det kun er enerom/familierom.

Jeg fødte sist i Korona tidene så parter måtte dra like etter fødsel. Jeg måtte ligge på tomannsrom i tilegg til at jeg ikke fikk ha besøk.

Hvordan er det egentlig til vanlig? Pleier partner å få være tilstede under hele oppholdet eller blir de sendt hjem for å så komme på besøk senere ?

Noen som vet om partner må sove i egen stol eller om de får egen seng, på familierom?

Mye spm, men er det vits å pakke fødebag til far?
 
Nye kk åpner 7 november. Det står på nettsiden til helse bergen at alle får familierom og partner kan være tilstede under hele oppholdet :)
Screenshot_20230924_180226_Chrome.jpg
 
Nye kk åpner 7 november. Det står på nettsiden til helse bergen at alle får familierom og partner kan være tilstede under hele oppholdet :)
Vis vedlegget 415517
Okai. Takn det var oppklarende. Får håpe det faktisk åpner da og ikke blir utsettelser
 
Sniker fra november! Jeg var på omvisningen av nye bygget, og det så veldig bra ut. Det semmer det som står lenger oppe. Er egen nedfellbar seng til partner og badekar på alle føderom! ❤️

Angående åpningsdato så sa de at alt er planlagt og koordinert med dobbel bemanning osv. den 7. nov., så det vil koste veldig mye å utsette det. De sa at det ikke vil bli utsatt. :)
 
Sniker fra november! Jeg var på omvisningen av nye bygget, og det så veldig bra ut. Det semmer det som står lenger oppe. Er egen nedfellbar seng til partner og badekar på alle føderom! ❤️

Angående åpningsdato så sa de at alt er planlagt og koordinert med dobbel bemanning osv. den 7. nov., så det vil koste veldig mye å utsette det. De sa at det ikke vil bli utsatt. :)
Hvor skal man parkere dersom man skal føde der?
 
Hvor skal man parkere dersom man skal føde der?
Godt spørsmål... De jobber fortsatt med diverse bygging, jeg vet ikke om de får egne parkeringsplasser etterhvert, men har hørt fra ansatte på KK at det iallefall ikke blir Bedre parkeringsmuligheter...
Det nærmeste nå virket å være parkeringen i hovedblokka egentlig.
 
Godt spørsmål... De jobber fortsatt med diverse bygging, jeg vet ikke om de får egne parkeringsplasser etterhvert, men har hørt fra ansatte på KK at det iallefall ikke blir Bedre parkeringsmuligheter...
Det nærmeste nå virket å være parkeringen i hovedblokka egentlig.
Okai, skjønner Det er jo flott. Er ikke det et stykke å gå ?
 
Her er det jeg fant om parkering til nye KK i Glassblokken på Helse Bergen sin side!
 

Vedlegg

  • IMG_7433.png
    IMG_7433.png
    1.011,6 KB · Visninger: 14
  • IMG_7434.png
    IMG_7434.png
    258 KB · Visninger: 14
  • IMG_7435.png
    IMG_7435.png
    762,5 KB · Visninger: 15
  • IMG_7436.png
    IMG_7436.png
    1,8 MB · Visninger: 14
Jeg og skal føde på KK! Håper de er åpnet og på plass før desember :love017
 
Jeg er så redd for å forberede meg på å skulle føde der og få familierom.

Jeg husker jeg knakk helt sammen etter forrige fødsel da samboer ble sendt hjem. Jeg har angst og ble plassert på dobbeltrom. Gren hele natten. Hører til historien at jeg svimte av etter første fødsel, og var evig takknemlig for at samboer fikk være der da. Så var livredd for at det skulle skje igjen. Så nå må jeg mentalt forberede meg på at det kan skje igjen.

Jordmor har forsåvidt informert meg om omvisning, men hadde ikke mulighet til å delta. Hun sa og at det var egne parkeringsplasser under bygget til fødende.
 
Jeg er så redd for å forberede meg på å skulle føde der og få familierom.

Jeg husker jeg knakk helt sammen etter forrige fødsel da samboer ble sendt hjem. Jeg har angst og ble plassert på dobbeltrom. Gren hele natten. Hører til historien at jeg svimte av etter første fødsel, og var evig takknemlig for at samboer fikk være der da. Så var livredd for at det skulle skje igjen. Så nå må jeg mentalt forberede meg på at det kan skje igjen.

Jordmor har forsåvidt informert meg om omvisning, men hadde ikke mulighet til å delta. Hun sa og at det var egne parkeringsplasser under bygget til fødende.
Jeg hadde en ganske lik opplevelse selv. Utenom at jeg ikke hadde angst da. Men samboer måtte reise hjem pga Covid og jeg måtte ligge på rom med en som gråt veldig mye. Så håper vi begge er mer heldig denne gangen. Generelt var jeg ikke fornøyd med barselavdelingen så reiste hjem på dag 2.
 
Jeg var hos jordmor i går. Hun jobber både på KK og i kommunen. Hun fortalte at de skal åpne nye KK 07.11 som planlagt :love017
 
Jeg hadde en ganske lik opplevelse selv. Utenom at jeg ikke hadde angst da. Men samboer måtte reise hjem pga Covid og jeg måtte ligge på rom med en som gråt veldig mye. Så håper vi begge er mer heldig denne gangen. Generelt var jeg ikke fornøyd med barselavdelingen så reiste hjem på dag 2.
Samme her. Det var i koronatid, og jeg følte meg ikke sett i det hele tatt. Følte meg helt alene. Gutten ble født 23 på kvelden, og da pappaen kom på besøk dagen etter kl 17 (i besøkstid), så sa jeg "ta med bilstolen inn, så drar vi hjem" :p
 
Samme her. Det var i koronatid, og jeg følte meg ikke sett i det hele tatt. Følte meg helt alene. Gutten ble født 23 på kvelden, og da pappaen kom på besøk dagen etter kl 17 (i besøkstid), så sa jeg "ta med bilstolen inn, så drar vi hjem" :p
Ja, etter jeg ble overflyttet til barsel tok det 5 timer før noen kom inn å sa hei til meg. Følte meg på oopbevaring. Eg blir veldig glad hvis samboer får være der denne gangen !!
 
Back
Topp