Dere som skal føde på A-hus.

*FrøkenA*

Glad i forumet
*sniker fra desember, har temin 02.12 så kan jo hende jeg kommer inn hit etterhvert*

Når fikk dere innkalling til ordinær UL. Synes det tar såå lang tid. Legen min sende henvisning for snart tre uker siden... Og i hvilken uke har dere fått time?

Legen min sendte henvisning samme dagen jeg var der, så fikk vi brev i posten 2-3 dager seinere. Kanskje du bør ringe legen din og sjekke hva som har skjedd? Vi skal på UL 2. juli (måtte flytte den en uke, siden vi er på ferie). Da er jeg i uke 20 sånn omtrent.

Tok vel ca en uke fra jeg var hos legen til jeg fikk brev om time i posten. Når jeg skal inn til ul er jeg i midten av uke 19. :)
Ring legen eller sykehuset og sjekk hvorfor du ikke har hørt noe ennå. Det hadde iallefall jeg gjort. :)

*FrøkenA* skrev:
*sniker fra desember, har temin 02.12 så kan jo hende jeg kommer inn hit etterhvert*

Når fikk dere innkalling til ordinær UL. Synes det tar såå lang tid. Legen min sende henvisning for snart tre uker siden... Og i hvilken uke har dere fått time?

Selv ble min sendt inn i uke 8.. Men da jeg ringte i forje uke til ahus, drev de sendte ut på tur ettersom folk har termin.. Nå din kommer nok snart:) eller ring å hør, lov det også:))

Hei,
forrige gang jeg var gravid fikk jeg brev fra A-hus veldig tidlig.. Men denne gangen har det vel gått over 1 mnd. Legen min sendte henvisning i 24 april og har enda ikke fått svar fra ahus. Men jeg ringte dem i forrige uke og da sa hun som jeg snakket med at de holdt på med henvisninger til de som skal føde i november så det er ikke lenge til du får. Så jeg håper virkelig at jeg får svar i løpet av denne uka. Hvis jeg ikke får det så får jeg ringe igjen! 

SkOrPioN27 skrev:
Hei,
forrige gang jeg var gravid fikk jeg brev fra A-hus veldig tidlig.. Men denne gangen har det vel gått over 1 mnd. Legen min sendte henvisning i 24 april og har enda ikke fått svar fra ahus. Men jeg ringte dem i forrige uke og da sa hun som jeg snakket med at de holdt på med henvisninger til de som skal føde i november så det er ikke lenge til du får. Så jeg håper virkelig at jeg får svar i løpet av denne uka. Hvis jeg ikke får det så får jeg ringe igjen! 

Det var det synes å huske også. Mener det ikke gikk to uker fra legen sendte henvisning til Ullevål, og de sendte den videre til Ahus da de ikke hadde plass og jeg fikk time. Satser på at det ikke er så lenge til jeg får brev. Prøvde å ringe i dag, men etter 20 minutter på vent, gadd jeg ikke mer!

Takk for svar alle sammen.

Skal også føde på Ahus, og har termin 02.12... Men tilhører mer til her fordi jeg antagelig blir satt igang slik som for 11mnd siden... da blir det jo gjerne en uke eller 2 før termin...

Jeg blir satt igang pga raske fødsler, og 45min med bil til sykehuset om man ikke regner med kø... Vesla ble født på 45min, fra 3cm til hun var ute på 45min... jaja, dette kan jo bli bra... hehe

Endeliggggg fikk jeg brev.
Har fått time 20 juni...yeyyyyyy...gleder meg! Da er jeg vel i uke 19.
Ringte du til Ahus??? Det var ikke noe ventetid på tlf da jeg ringte.

Back
Topp