Dere som sier dere er overvektige

AprilSkatt<3

Flørter med forumet
Hvor mange kilo er dere da? For dem som ønsker å svare :-) jeg kjenner jeg får angst av vekten min :-( var 82-84 kg da jeg ble gravid

Jeg er overvektig, dvs at jeg var 90 kg og 170 høy. Hvis man regner BMI er jeg veldig overvektig, ca 15 kg for mye, men realistisk sett ønsket jeg å gå ned til rundt 80, og ville blitt fornøyd om jeg klarte å bikke under 85 på et år eller to.
Nå som jeg er gravid vet jeg ærlig talt ikke.

Hadde egentlig begynt på et ganske strikt program med ernæringsfysiolog og PT, som forberedelse til ICSI, og var veldig motivert til å bli sunn og litt slankere, men nå har vi jo klart det selv, så imorra skal jeg møte dem og snakke om veien videre.

170 - 85 kg dagen jeg testet positivt (Har gått ned 13 kg det siste året)
For to dager siden var jeg 84.4.. Håper på å ikke gå over på 90-tallet igjen :/

Jeg er 167 og var 73kg når jeg testet positivt. Det er stort på min kropp. Vil derfor se på meg selv som litt overvektig. Min idealvekt er 60kg.

Jeg ble 109 sist sv.skap, var gravid, men mistet i uke 12, ble gravid igjen etter fleste mens og vekten fløøøøy ! Håper på å Holde meg under 100 denne gang :-(

Jeg er 161 høy og var 77kg da jeg ble gravid. Det vil si nesten 20 kg over matchvekt. :( Hadde to SA mellom sist graviditet og denne, så 5-6 kg kom fra de. Var 81 i morges, så må nok belage meg på å spise moderat i dette svangerskapet...

Jeg er 180 cm høy. I forrige svangerskap veide jeg 150 kg, denne gangen veier jeg "bare" 113,
og er godt fornøyd med det :D Kjenner at det er lettere å være meg denne gangen :D
Jeg kommer nok til å gå ned enda mer i løpet av svangerskapet, så det blir spennende
å se hvordan jeg ligger an i mai :D

Jeg er 173 høy og veier nå 71 kg. Men på det meste så har jeg veid 90 kg. Det var ikke veldig morsomt.
Kjenner jeg er redd for at graviditeten skal ta meg dit igjen, rett etter at jeg har jobbet så hardt for å gå ned 20 kg (før jeg ble gravid).

Back
Topp