Dere som ser på LOST!

hissigproppen

Forumet er livet
Ehhh...
Mulig det har vært tråd om det før, men han babygutten Aaron, han spiser jo aldri... Og likevel er han god og rund og fin... [8|]

ORIGINAL: lillelambi

Du må slutte å se på den serien der...den er rett og slett blitt helt LOST nå!

Tufs [8D]

Det er et alvorlig problem...
Den ungen har jo ikke sett puppen til mor si, så vidt jeg har fått inntrykk av... Ingen som har fokusert på melkespreng hos Claire.

Ikke har jeg sett flasker eller MME signert Dharma Initiativ heller [>:]

Merkelige saker [&:]

De kan jo ikke vise puppehud på amerikansk tv.. Så da droppet de hele greia[:o]

Jeg så at de ga ham flaske en gang!! [:)] (følger dere ikke med da jenter?) [8D][8D]

det har jeg også tenkt på,men en annen ting jeg også stussa litt på var at nå sist tror jeg det var,ble det sagt at han var 5 uker!!??!!
Jaja det er jo bare *film*[:)]

ORIGINAL: MiniSatan

Jeg så at de ga ham flaske en gang!! [:)] (følger dere ikke med da jenter?) [8D][8D]

Så Aaron har fått mat én gang... [8D]

ORIGINAL: Nusse sin Vårin

Er det tøybleier han bruker?

må jo nesten være det...

eller, kanskje han verken tisser eller bæsjer, siden han bare har spist en gang [;)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Ehhh...
Mulig det har vært tråd om det før, men han babygutten Aaron, han spiser jo aldri... Og likevel er han god og rund og fin... [8|]

Du![>:]
Nå er jeg skikkelig skuffet! Er det bare jeg som har skjønt at han er en robot???[>:][8D]

ORIGINAL: veldiglyst

Ehhh...

Nå er jeg skikkelig skuffet! Er det bare jeg som har skjønt at han er en robot???[>:][8D]

hmmmmmmmm....

du sier noe [:D]

Ehhh...

hmmmmmmmm....

Det forklarer jo hvorfor de ikke gir han mat og ikke skifter bleie. Og den ene gangen han fikk flaske var det sikker olje for å smøre leddene[:-][8D]

Ehhh...

hmmmmmmmm....

Det forklarer jo hvorfor de ikke gir han mat og ikke skifter bleie. Og den ene gangen han fikk flaske var det sikker olje for å smøre leddene[:-][8D]

Fikk han bare vann på den flasken da?
Eller har de mme der...?
Fikk de varmet den?
hmmmm...[8|][8|]

de hadde vel masse greier der julie jobbet? hun jobbet jo med gravide... (bare det at ingen ble født, hehe)

ORIGINAL: ~Rosa~

Ehhh...

Ja men så går jo folka aldri på do heller da [:D] Må ha noen kraftige forstoppelser hele gjengen!!!

[:-][:-]

du sier noe...

Mye rart du skal legge merke til.... [8D]

ORIGINAL: Dunn

Mye rart du skal legge merke til.... [8D]

Jeg måtte bli mor for å merke det, ha ha... [:D]

Back
Topp