jas Forumet er livet 24 Apr 2008 #1 hva er det som har skjedd med svein? plutselig var han bare borte....
gira Forumet er livet 24 Apr 2008 #2 mora ble syk, så han måtte reise ned dit! Men hva han dusten gjør der skjønner jeg ikke!?
Rosa3 Gift med forumet 24 Apr 2008 #4 ORIGINAL: gira mora ble syk, så han måtte reise ned dit! Men hva han dusten gjør der skjønner jeg ikke!? Han Krog? Han er der for å "passe på" Vilde og Pelle... Sendt av Svein...[:D]
ORIGINAL: gira mora ble syk, så han måtte reise ned dit! Men hva han dusten gjør der skjønner jeg ikke!? Han Krog? Han er der for å "passe på" Vilde og Pelle... Sendt av Svein...[:D]
S someone Elsker forumet 24 Apr 2008 #5 ORIGINAL: Fru.MacDreamy ORIGINAL: gira mora ble syk, så han måtte reise ned dit! Men hva han dusten gjør der skjønner jeg ikke!? Han Krog? Han er der for å "passe på" Vilde og Pelle... Sendt av Svein...[:D] ja, han er fetteren til svein og pelle...
ORIGINAL: Fru.MacDreamy ORIGINAL: gira mora ble syk, så han måtte reise ned dit! Men hva han dusten gjør der skjønner jeg ikke!? Han Krog? Han er der for å "passe på" Vilde og Pelle... Sendt av Svein...[:D] ja, han er fetteren til svein og pelle...