Dere som scrapper

someeone

Gift med forumet
Hva jør dere med kortene etterhvert ?
Gir dere bort alle, gjemmer dere dem, eller hva gjør dere ?
Syns det er litt lite liv her så jeg prøver meg på en liten "diskusjon" =)

Lager for det meste kort på bestillinger.
Og planlegger hva vi selv trenger av kort.

Innimellllom lager jeg kort "bare for og lage kort", disse blir lagt i ei salgskurv som svigermor har med seg på jobb noen ganger i året og selger kort der for meg.

Til nå har jeg bare laget kortet klart før vi skal i bursdag o.l men tenkte å scrappe opp litt kort til bursdager jeg vet kommer.

Jeg gir dem jo ofte bort, men jeg lager kjempeofte kort bare fordi jeg har lyst til å scrappe kort og har noen ideer eller vil delta på utfordringer, så da lager jeg bare kort. Jeg har en haug liggende, jeg tenkte jeg skulle gi ett til barnehagen fra sofie som takk for det første året i barnehagen, og ellers er det greit å ha litt i hus i tilfelle det plutselig er noe, og svigermor pleier også å spørre om jeg har noen liggende. Når sambo får butikken opp igjen (den som brant ned) så skal jeg selge kort der igjen. :)

De blir som regel gitt bort eller solgt. Trenger som regel en grunn til å få ut finger'n, men kunne godt tenkt meg å scrappet mer, bare glemmer det litt hvis det ikke er noe spesielt:P

Jeg bare lager kort når det er noe, bursdag, dåp osv. Får aldri dratt meg til å gjøre noe uten at det er et press for å få det ferdig til en bestemt anledning. Har bare laget to kort jeg har her, og de har liksom bare blitt ved plassen min. Ble laget til en konkurranse he på bv, og har aldri fått bruk for de. Nå lager jeg bare når det er noe som de trengs til, så lager aldri til bare en konkurranse, deltar da bare hvis jeg har en anledning. Har rett og slett ikke overskudd til å gjøre noe utenom og gidder liksom ikke når jeg ikke har noe mer mål med det enn å lage de til en konkurranse/utfordring. Skulle ønske jeg kunne laget når det ikke er til noe, men har liksom aldri noe giv hvis det ikke er det, og da blir jeg bare sittende med de selv, så lenge de ikke er til noe. Og kommer aldri noe høyt opp i en konkurranse, så ser ikke poenget der. Ingen kjøper kort av meg (bortsett fra at jeg laget et for bestemor her i helga, hun hadde ikke fått snakket med søskenbarnet mitt eller stemora mi om de kunne lage noe enda og det hastet, så jeg ble liksom litt reserve).

Back
Topp