Dere som satte inn to embryoer...

Baby snart?

Gift med forumet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Novemberlykke 2020
...ble dere gravide med ett eller to barn? Hvor mange dagers embryoer satte dere inn og eventuelt hvordan var kvaliteten på dem?

Har akkurat satt inn to todagers embryoer og lurer så veldig på hvordan dette kommer til å gå... :)
 
Satt inn 2 mange ganger. Har sagt at de var perfekte hver gang...Resulterte i tvillinger en gang en som endte i tidlig dødfødsel i 2013.
Ei datter i 2014.
Nå gravid med gutt på fryseforsøk men satt bare inn 1 denne gangen.

Alltid satt inn på dag 2 på ferskforsøkene og de har vært 4 delte .
Og dag 3 blir det på fryseforsøkene . Fleste vært 4 delt da og..et par ganger 6delt eller på vei til å dele seg..

Lykke til
 
Satt inn 2 mange ganger. Har sagt at de var perfekte hver gang...Resulterte i tvillinger en gang en som endte i tidlig dødfødsel i 2013.
Ei datter i 2014.
Nå gravid med gutt på fryseforsøk men satt bare inn 1 denne gangen.

Alltid satt inn på dag 2 på ferskforsøkene og de har vært 4 delte .
Og dag 3 blir det på fryseforsøkene . Fleste vært 4 delt da og..et par ganger 6delt eller på vei til å dele seg..

Lykke til

Så veldig trist at du mistet tvillingene og at du har opplevd flere aborter i tillegg, men fantastisk at du har klart å få ett barn og snart får barn nummer to. Godt å se at noen lykkes også etter å ha mistet mange ganger. Jeg mister og mister, men håper å lykkes til slutt.

Takk for lykkeønskning! :)
 
Liten oppdatering fra trådstarter: jeg er gravid, hcg 114 idag 14 dpo, så nå blir det veldig spennende å se om det er en eller to der inne etter hvert. :)

Hvis det er andre som målte hcg 14 dpo, hva var den på og var det en eller to på vei?
 
Liten oppdatering fra trådstarter: jeg er gravid, hcg 114 idag 14 dpo, så nå blir det veldig spennende å se om det er en eller to der inne etter hvert. :)

Hvis det er andre som målte hcg 14 dpo, hva var den på og var det en eller to på vei?
Satt inn to med litt fragmenter og er gravid med en :)
Så spennende da! Du har en normal hcg for 14 dpo, så kanskje det er en skatt hos deg? Ikke alltid hcg er en pekepinn, men en del får høyere hcg med to. Lykke til!
 
Satt inn to med litt fragmenter og er gravid med en :)
Så spennende da! Du har en normal hcg for 14 dpo, så kanskje det er en skatt hos deg? Ikke alltid hcg er en pekepinn, men en del får høyere hcg med to. Lykke til!

Takk! :) Ja, det blir veldig spennende å se! Har tidlig ul 6+0, fredag neste uke, så håper å få vite det da. Hadde først mest følelse av at det er to, men nå lurer jeg mer på om det er en. Umulig å vite, men har ikke kjempehøy hcg, som du sier, så utifra den er det kanskje mer sannsynlig med en enn to.
 
Hold oss oppdatert :)

Jeg har satt inn to fryseegg en gang, begge flotte og 8-delt - det ble en gutt. Så har jeg satt inn to ferske, som ikke var helt optimale, ble ikke gravid. Og satt inn to fine ferske, som ble til tvillinger.
 
Trist å høre angå tvillingene du mistet, og i etterkant lykkes <3

Har satt inn 2 egg et par ganger, men har ikke lykkes enda. Vi skal inn på forsamtale løpet av året. Når vet vi ikke enda. Håper lykken er i enden for oss og.

Takk for lukkeønsker :)
 
Jeg satt inn to en gang, og det ble til en liten jente :) Var kjempe spent i seks uker mens jeg ventet på UL, på om det var en eller to - så kjenner til følelsen. Lykke til med tidlig UL :)
 
Hold oss oppdatert :)

Jeg har satt inn to fryseegg en gang, begge flotte og 8-delt - det ble en gutt. Så har jeg satt inn to ferske, som ikke var helt optimale, ble ikke gravid. Og satt inn to fine ferske, som ble til tvillinger.

Ja, det kan jo liksom få alle mulige resultater, og det har jo tydeligvis du opplevd. :) Jeg var hos gynekolog for noe annet da jeg var 4+5 og hun tok en ultralyd som viste to fostersekker. Åpenbart er det to som har begynt å utvikle seg, så det blir veldig spennende å se om det fortsatt er to på tidlig ultralyd om fem dager. 50% sjanse for at det kom til å fortsette å være to, sa gynekologen. :)
 
Trist å høre angå tvillingene du mistet, og i etterkant lykkes <3

Har satt inn 2 egg et par ganger, men har ikke lykkes enda. Vi skal inn på forsamtale løpet av året. Når vet vi ikke enda. Håper lykken er i enden for oss og.

Takk for lukkeønsker :)

Håper at du snart lykkes! :)
 
Jeg satt inn to en gang, og det ble til en liten jente :) Var kjempe spent i seks uker mens jeg ventet på UL, på om det var en eller to - så kjenner til følelsen. Lykke til med tidlig UL :)

Takk! :) Fint å høre at du fikk ei lita jente! :) Er veldig spennende mens man venter, ja...
 
Blir man som regel anbefalt å sette inn to?
 
Nei, de vil egentlig bare sett inn ett, med unntak av hvis man har mange mislykkede forsøk bak seg eller det er det siste offentlige forsøket. De ønsker å unngå tvillingsvangerskap siden det er risikosvangerskap.
Aha, skjønner. :) Takk for svar!
 
Lurer på samme egentlig :) for vi ønsker å prøve det, å sette inn 2 da det ikke gikk på første forsøket. Hører til på UNN :)
 
Ja, det kan jo liksom få alle mulige resultater, og det har jo tydeligvis du opplevd. :) Jeg var hos gynekolog for noe annet da jeg var 4+5 og hun tok en ultralyd som viste to fostersekker. Åpenbart er det to som har begynt å utvikle seg, så det blir veldig spennende å se om det fortsatt er to på tidlig ultralyd om fem dager. 50% sjanse for at det kom til å fortsette å være to, sa gynekologen. :)

Ble veldig nysgjerrig på om du venter en eller to?
Beklager hvis det er oppdatert en annen plass, leste bare litt her inne og så denne tråden :)
 
Back
Topp