Dere som samsover ....

ORIGINAL: lillebebis

Tenker på det, men Oliver sover veeeldig rolig. Han ligger i sin egen seng fra han sovner til en gang midt på natta. Da våkner han og vil ikke sove, så da ligger han i mellom oss :) Hvis en av oss står opp er ikke det noe problem heller, for vi har skjøvet senga helt inn til veggen :)

Når han våkner babler han, lugger oss i håret og SKAL ha oppmerksomhet, så tror nok vi våkner før han kommer seg ut av senga :p

Signerer det uthevede, bare med Angelica:)

Åh...dere er vel herlige, så mange som har svart [:D]
Vi har også følt oss trygge på å ha han liggenes hos oss pga han alltid prater, lugger ...etc etc, helt til en dag [:(]...han er blitt så utrolig aktiv....så vel...han endte i gulvet. Etter det tørr jeg ikke, men ho mor savner det da.( sånn på morran, når vi er alene hjemme)...og han er jo en kjempe kose gutt. Han "ber" om kos støtt og stadig...

Vi har to vegger rundt seng...den tredje siden lå jeg på og nederst hadde vi bygget opp...men nei, ingenting hindrer denne karen..

Om han har vært syk, sutrete pga tenner osv nå, så har jeg lagt meg på sengebrisken som vi har på rommet han. Da ligger han inn mot veggen og jeg "utenfor" han igjen og det har gått bra...

Back
Topp