Dere som samsover ....

Hope2011

Flørter med forumet
er dere ikke redde for at de faller ut av senga ?? ( vi samsov i de fire første mnd)
Jeg koste meg de gangene jeg tok gutten min opp i senga etter sambo dro på jobb, men nå tørr jeg ikke lengere [:(] 
Vi har en madrass seng som rekker meg godt over knea...

Hehe.
Det lurer jeg også på....med mindre de sover i midten da...

samsover bare om mårran etter at samboer`n har reist på jobb..
da sover hu ganske tett intil meg.. så det er god klaring til kanten.. hu detter ikke ut der nei.
legger hu høyt opp mellom hodeputene, så hu får ikke snudd seg heller!

Har senga inntil veggen her, så han ligger innerst mot veggen [:)]

Tenker på det, men Oliver sover veeeldig rolig. Han ligger i sin egen seng fra han sovner til en gang midt på natta. Da våkner han og vil ikke sove, så da ligger han i mellom oss :) Hvis en av oss står opp er ikke det noe problem heller, for vi har skjøvet senga helt inn til veggen :)

Når han våkner babler han, lugger oss i håret og SKAL ha oppmerksomhet, så tror nok vi våkner før han kommer seg ut av senga :p

Mi har desverre falt ut [8|] Men nå sover hun i sin egen seng, eller av og til i mellom meg og gubben. Og når han drar på jobb så holder jeg rundt henne så jeg våkner om hun flytter seg. Men slik som i natt som var sov hun i sin egen seng hele natten, til vi stod opp kl 07 [:D] Håper det fortsetter. Får ikke sove skikkelig om jeg må passe på henne [&:]

ORIGINAL: lillebebis

Tenker på det, men Oliver sover veeeldig rolig. Han ligger i sin egen seng fra han sovner til en gang midt på natta. Da våkner han og vil ikke sove, så da ligger han i mellom oss :) Hvis en av oss står opp er ikke det noe problem heller, for vi har skjøvet senga helt inn til veggen :)

Når han våkner babler han, lugger oss i håret og SKAL ha oppmerksomhet, så tror nok vi våkner før han kommer seg ut av senga :p

signerer ALT (bare bytt ut navna ) i tillegg har vi barnesengen på andre sidn (der det ikke er vegg intill), så han må Nedover, og DET merker vi ;)

Knøtte sover mellom oss han, de gangene han ikke sover i sin egen seng. Var så ekkelt den gangen han datt ut, så her tar vi ingen sjanser[8D]

Senga vår har 3 vegger rundt seg så trenger bare å he en av oss liggende ytterst[:)]
Hun sover i midten da.
Og hvis vi ikke er der eller hun sover ytterst så stter vi hennes seng inntil, da kommer hun seg ikke ut. I fotenden har vi en haug med puter ved siden av senga i tilfelle hun skulle komme til å dra seg dit ut[8D]
Så er ikke så nervæs her[:)]

Vi har også barnesenga inntil vår, så han ramler ikke ut nei. Dessuten gjør han som Lillebebis beskriver: klapper, lugger, pludrer og ler når han våkner [:D][:D]. Ingen rømningsforsøk enda nei [:D].

ORIGINAL: m_fame

ORIGINAL: Hylei

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=482125295775&set=a.119500480775.111275.525475775

Det har vi løst på den måten som bildet tilsier..
Hjemmesnekkra seng på 90 cm x 2 meter, med kosteskaft delt på 2 som sprinkler.
Har helt lik til begge ungene.
Så der kan de kravle, og herje som de vil om natta! Og best av alt er at det er plass til meg! [:D]

Fikk ikke sett bilde

Prøv nå?

Nope, har ikke tillatelse til å se det

Småen har aldri likt samsoving egentli (fra han ble født)
Men eg tar han opp i senga etter "morgen-flaska kl 6..og koser oss når pappa har gått på jobb.

bygger en "kant" med pappa si dyne, og legger han i midten..merker med en gang når han romsterer
(les: lugge meg i håret, skravle høyt inni øret mitt)
[;)]

Senga vår er HØY, rekker meg opp til skrittet/ræva[:'(]
ørtåførti madrasser..

Så nå danderer jeg så godt jeg kan når sambo ikke er i senga, men hovedsaklig sover han i egen seng

http://www.facebook.com/photo.php?fbid=482125295775&set=a.119500480775.111275.525475775

Så der kan de kravle, og herje som de vil om natta! Og best av alt er at det er plass til meg! [:D]

Fikk ikke sett bilde

Prøv nå?
m_fame: Gå inn på bildet selv, høyreklikk og trykk på "kopier bildenettadresse". Gå så inn på der hvor man skriver innlegg her inne, trykk på "image" og lim inn linken imellom klammene.
Da blir bildet postet her [:)]

ORIGINAL: Elsker Brus

Fikk ikke sett bilde

Prøv nå?
m_fame: Gå inn på bildet selv, høyreklikk og trykk på "kopier bildenettadresse". Gå så inn på der hvor man skriver innlegg her inne, trykk på "image" og lim inn linken imellom klammene.
Da blir bildet postet her [:)]

Jeg prøvde det, men fikk bare opp ei hvit rute med rødt kryss i.

De gangene Rasmus sover med meg ligger han midt i sengen. Men han er veldig rolig, har enda ikke rullet i sengen (bruker pose UTEN seler).

Back
Topp