Dere som søkte foreldrepermisjon

Bkno2043672

Andre møte med forumet
Jeg har søkt om foreldrepenger og har bedt arbeidsgiveren min for å sende intektsopplysningsskjema til Nav for at de skal behandle saken min, men fikk beskjed at jeg må fylle ut skjema «varsel til arbeidsgiver om avvikling av foreldrepermisjon»
Jeg har fylt ut min del og sendte det allerede til Nav, men vet ikke hva slags skjema skal det være?

Der jeg jobbet før forrige permisjon var det et skjema vi hadde på intranettet. Har du spurt arbeidsgiver om dere har et eget?
Når jeg googler det ser det ut til at det er vanlig at det er et skjema man får på jobb :)

Jeg har kun levert kopi av den søknaden jeg leverte til NAV.
Ville hørt med arbeidsgiver hvilket skjema det er, siden det er noe som styres av dem.

Jeg har kun levert kopi av den søknaden jeg leverte til NAV.
Ville hørt med arbeidsgiver hvilket skjema det er, siden det er noe som styres av dem.
De har gitt meg beskjed at jeg må fylle ut et skjema som heter <<varsel til arbeidsgiver om avvikling av foreldrepermisjon»

Vet ikke helt om de har eget skjema eller ikke

Da vil jeg tippe det er et skjema som dere har på arbeidsplassen. Jeg jobber i kommunen og har også fylt ut et eget skjema på jobb som skulle leveres itillegg til søknaden man sender til nav. Jeg måtte også sende kopi av søknaden jeg sendte til nav til arbeidsgiver.

De har gitt meg beskjed at jeg må fylle ut et skjema som heter <<varsel til arbeidsgiver om avvikling av foreldrepermisjon»
Vil tro det er som Knerthen nevner her. Er ikke kjent med dette skjema selv

Back
Topp