Dere som søker høyere utdanning!

©Smartass

Forumet er livet
Omslagsarket med vedlegg hadde sendefrist i dag. Går det greit å sende det imorra?

MaMMAtilsønnenmin skrev:
Dytt!

Takk! :)

Kommer jo til å sende det imorra uansett, men kjipt om de er nazi på poststempel eller noe sånt. Samtidig så er det jo mye post som ikke stemples.

MaMMAtilsønnenmin skrev:
Dytt!

Takk! :)

Kommer jo til å sende det imorra uansett, men kjipt om de er nazi på poststempel eller noe sånt. Samtidig så er det jo mye post som ikke stemples.

Jaaa.. man pleier å.få i allefall en purring hvis man har glemt.. gjorde i allefall før..(har søkt flere ganger og stoppa det)...

Er så glad du spurte, for da slapp jeg :P
Ligger her med angst for at jeg har driti på draget.
Skal ikke gå skole fra høsten, men ville se hvordan jeg ligger an- og eventuelt søke om permisjon til neste høst.

Jeg sendte et par uker for sendt sist år - men fikk skoleplass.. så regner med det ikke gjorde noe..:P

Gullungene til E! skrev:
Jeg sendte et par uker for sendt sist år - men fikk skoleplass.. så regner med det ikke gjorde noe..:P

Bra.. for jeg sendte ikke på fredag heller, det ble lørdag gitt.

Tror det kommer helt ann på hvor sære de er på opptakskontoret og hvor mange søkere det er på studie. Du kan risikere å havne nederst i bunken hvis du ikke overholdt fristen... Jeg sier ikke at det skjer, men bare vær obs på at kanskje.....

De sender èn purring først.

Back
Topp