dere som så 3 bryllup.

vesla87

Gift med forumet
Jeg fikk med meg hvem som vant?!! Noen som kan fortelle meg det? bare lurer.. :P

du kan se det på tv3.no netttv [;)] men det var terje som vant, kanskje ikke rart når man har 1,5 gang det de to andre bryllupene kostet tilsammen eller?? [8D]

Var Terje som vant ja...
Var vel ikke til å unngå, med så mye høyere budsjett, en haug med kjendisvenner og sponsorer.
I tilegg til at han helt bevist ga de andre brudene lave poeng....

Håper på litt mer "jevn" konkuranse neste uke.

Jeg syntes det ble litt dumt når en som har så mye penger gir de andre lavere poeng for at han skal vinne. Jeg tenker at det ikke er fair, men men, mulig det er bare meg. Terje vant i hvertfall [:)]

ORIGINAL: miraculix

Jeg syntes det ble litt dumt når en som har så mye penger gir de andre lavere poeng for at han skal vinne. Jeg tenker at det ikke er fair, men men, mulig det er bare meg. Terje vant i hvertfall [:)]

Enig. Han har tydeligvis råd til å dra på fancy bryllupsreise, så var utrolig smålig av han å gi så lave poeng til de andre. Litt sært konsept sånn sett.

ORIGINAL: *IdaTherese*

ORIGINAL: miraculix

Enig. Han har tydeligvis råd til å dra på fancy bryllupsreise, så var utrolig smålig av han å gi så lave poeng til de andre. Litt sært konsept sånn sett.

veldig enig [X(]

Back
Topp