Dere som ruger/ symptomer

Twilight

Forumet er livet
Kan vel kanskje ikke kalle det symptom, men hva kjenner dere?
Dag 1-5 var jeg skikkelig oppblåst og hadde mensmurringer og masse stikking nederst, kan jo selvfølgelig være lutinusen jeg tar, men idag kjenner jeg ikke mye til det er på dag 6 og er kun litt øm i puppene ellers så er jeg bittelitt øm nederst i magen, men ikke noe i nærheten av det jeg kjente tidligere. Hvordan er det med dere?

Jeg har stikkinger, murringer i magen og puppene er sinnsykt ømme. ved de andre forsøkene har de ømme puppene avtatt ved rd 12. Men tok test etter jobb i dag og den var sååååå negativ;(

Hvilke ruge dag er du på?

12 uten og regne med insett, 13 hvis man regner med insettdagen.har testdag på torsdag så løpet er nok kjørt:/

Dag 7: veldig trøtt idag og frossen ellers mindre ømme pupper. Hmmmm
Rart denne gangen klarer jeg ikke tenke at det har gått galt. Har liksom på følelsen at det skal gå bra.. Håpe håpe håpe :)

hvis en regner med innsett dagen så er jeg på rugedag 8 og er syyyykt trøtt men det kan ha sammenheng med eksamen, vonde og harde pupper og tisser mye men det kan også være tilfeldig :) prøver å forberede meg på at det er ikke sikkert at det klaffer men har liksom trua denne gangen :) og mye stikking i nedre del av magen.....

hvis en regner med innsett dagen så er jeg på rugedag 8 og er syyyykt trøtt men det kan ha sammenheng med eksamen, vonde og harde pupper og tisser mye men det kan også være tilfeldig :) prøver å forberede meg på at det er ikke sikkert at det klaffer men har liksom trua denne gangen :) og mye stikking i nedre del av magen.....
Håpe :) man må forberede seg på verste, men man kan ikke slutte å tro heller:)
Jeg regnet med innsett dagen som nr. 1 :)
Skal snikteste imorgen; gruer meg men kan være tidlig

Hvordan gikk testinga, SeLmA? Håper den er positiv. Kun to dager siden innsett her, så unngår for mye symptomleting :)

Var negativ, kunne skimte en strek, men den var fargeløs, tror det var skyggestrek. Kikka på testen senere så var den tydeligere, men man skal jo ikke lese på den sent heller:)
Testet også idag samme streken kom opp og jeg synes den var tydeligere idag;)
Det hadde vært utrolig bra 30 års gave:)

Hvis man teller fra dagen etter innsett så er jeg på dag 9:)

Da er det enda litt tidlig. Jeg tittet litt på bildet du la ut, og de ser ut som mine når jeg har testet positivt på dag 9 ;) Håper de blir sterkere og sterkere etter hvert :)

Rugedag 3 :p
trøtttrøtttrøtt! Progesteron lenge leve :p

Rugedag 4 regnet fra innsettdagen
Kjenner ikke noe særskillt. Har litt stikninger, oftest ved hosting/nysing. Sist hadde jeg mye stikninger. Så begynner å bli litt urolig.
Trøøøøøttt.........
Ingen spotting enda, det gjør jeg før mens, opptil 14 dager før.

La dagene gå foooort!!!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp