dere som reiser ofte med fly..?

sovik

Gift med forumet
Hvordan gjør dere det med bilstol?

Vi må til Moss i juni og må ta fly pga at Leander ikke er glad i å kjøre bil og fordi eksamen nærmer seg for meg og jeg ikke gidder kaste bort tiden i en bil i mange timer..
Men til saken...

Vi skal ta fly fra ålesund til oslo og kan bli hentet der med bil, men så var det det med bilstol da.

Er det noen som har peiling på hvor man kan få leid en stol? og hva det evt koster?
Har googlet litt med det å ta med bilstol på fly, noe som virker helt umulig pga bagasjebehandlingen (inkl spesialbagasje) så det tar vi ikke sjansen på, å ta den med ombord er vist  også umulig så..

skulle gjerne sendt den med svigers som skal hente oss på flyplassen (de har valgt å kjøre til Moss), men vi er avhengig av setet for å komme oss til og fra flyplassen i ålesund igjen[&:]

jeg hadde nok tenkt tanken på å kjøpe ett sete til og da har du det ekstra i svigerforeldrene dine sin bil uansett...... britax TWE har fast lavpris på barnas hus for 1999.......

ellers vet jeg ikke så mye om å leie....

Har tenkt på det, men det er ikke noe alternativ i disse tider[8D]. Besteforeldrene bor også så langt unna at vi ikke har behov for det.

Men vi finner vel ut av det på et vis[:)]

Leier ikke forsikringsselskapene ut bilseter?

ORIGINAL: Destiny85

Leier ikke forsikringsselskapene ut bilseter?

det må sjekkes[:)]

Vi tar med Håvard sitt på flyet. Mye å dra på! [8|]

Back
Topp