Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme her, kløe over hele kroppen. Ikke noe synlig, men har veldig tørr og sensitiv hud som lett reagerer på ting. Merket stor forskjell på kløen når jeg byttet vaskemiddel.Jeg klør over hele kroppen som regel..
Er det pulveret eller skyllemiddelet?Jeg klør over hele kroppen som regel..
er det slik atkroppen reagerte med engang du tok på klær som var vasket med vaskepulver med lukt og at kløen gav seg med en gang du fikk klærene av?Hvordan er reaksjon?
Vår gutt reagere på det meste av vaskemiddel og skyllemiddel, men Klar sitt vaskemiddel funker fint og da er det litt god lukt også. Han får utslett på mage og rygg spesielt, men kan også komme litt her og der.Er det pulveret eller skyllemiddelet?
Jeg klør sykt på beina armer og mage, driver å tester ut neutral vaskepulver nå, men kommer til å savne litt lukter det slik atkroppen reagerte med engang du tok på klær som var vasket med vaskepulver med lukt og at kløen gav seg med en gang du fikk klærene av?
Er så enig. Klarte å få med meg noen klær fra bhg en gang fra et annet barn og jeg ble faktisk kvalm av lukta. Lukta bra etter at jeg hadde vaska det med parfymefritt og, og lukta satt i nesa mi et par dagerSamboer får eksem og kløe.
Man vender seg fort til ikke å ha lukt i vaskemiddel synes jeg da. Nå synes jeg det lukter alt for mye av klær vasket med parfymeholdig vaskemiddel.
Er så enig. Klarte å få med meg noen klær fra bhg en gang fra et annet barn og jeg ble faktisk kvalm av lukta. Lukta bra etter at jeg hadde vaska det med parfymefritt og, og lukta satt i nesa mi et par dager