dere som røyker

en_til_på_vei?

Elsker forumet
nå har dere mange grunner til å slutte å røyke:P[8D] hehe

http://www.dinside.no/837597/81-grunner-til-aa-stumpe-royken

jeg slutta idag 
nå gjelder det bare å klare å holde seg. Klarte ikke slutte med Linus før i uke 26[&o]

Come on girls...you can do it...

Når jeg har klart å slutte klarer dere det å[:D][:D][:D]

Null problem [:)] Festrøyker + noen i trivelig selskap tidligere, helt slutta etter positiv test. Ikke tenkt på røyk en gang. 

det er ikke vannskelig når man har en positiv teste foran seg....

husker det selv hvor flink jeg var.. kastet pakka med engang når jeg blei gravid.. å den var nesten helt FULL[:D] hehe

bare hyggelig jenter ville at dere skulle lese her å se.. kansje dette kunne hjelpe i tillegg[8D]

det var ikke vanskelig med nr 1 og nr 2 for meg. trudde det skulle bli like lett med nr 3, og var nok litt "høy i hatten", for det var jammen ikke så lett. Hadde ett par runder der jeg holdt meg i 1 uke  men så sprakk jeg..
Denne gangen hadde jeg bestemt å slutte innen hjertet begynner å slå, altså søndag i følge BV, men slutter like godt nå jeg[:D][:D]

I dag (onsdag) har jeg gått 1 uke uten røyk (testet positiv siste onsdag)  -  jeg er overrasket over hvor fint det går.... [:)]

SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!  Gratulerer du er KJEMPEFLINK![:D][:D]  Jeg heier på deg! Bu med nikotin, hurra for Soul!!!

ORIGINAL: Thomas toget

SÅ BRA!!!!!!!!!!!!!!!!  Gratulerer du er KJEMPEFLINK![:D][:D]  Jeg heier på deg! Bu med nikotin, hurra for Soul!!!

tusen takk [:)][:)]

heier på dere som har sluttet med røyk[:D]

ååååå GRATULERER så mye

Gratulerer så masse dere som klarer å slutte, kjempe stolt av dere [:D]

ORIGINAL: _nette86

Gratulerer så masse dere som klarer å slutte, kjempe stolt av dere [:D]

tusen takk [:)]

Back
Topp