Cml09 Glad i forumet Augustmødrene 2014 FebbisBebbis2021 ❄️ 8 Feb 2012 #2 slutta når eg fann det ut.. 3+3 :-) trudde eg var 6 veke på veg da, so derfor eg testa. om nokon skulle stusse på det:-P
slutta når eg fann det ut.. 3+3 :-) trudde eg var 6 veke på veg da, so derfor eg testa. om nokon skulle stusse på det:-P
Søtnos* Glad i forumet 8 Feb 2012 #3 Melis90 skrev: slutta når eg fann det ut.. 3+3 :-) trudde eg var 6 veke på veg da, so derfor eg testa. om nokon skulle stusse på det:-P Kjempebra! Du er flink Jeg er SÅ i mot røyking , og hvertfall når man er gravid
Melis90 skrev: slutta når eg fann det ut.. 3+3 :-) trudde eg var 6 veke på veg da, so derfor eg testa. om nokon skulle stusse på det:-P Kjempebra! Du er flink Jeg er SÅ i mot røyking , og hvertfall når man er gravid
Emilie3 Flørter med forumet 8 Feb 2012 #4 jeg og denne røyken MEN skal klare og slutte!!!!! har trappa ned på den (ikke godt nok) men driver med saken..skal klare det!!!!!
jeg og denne røyken MEN skal klare og slutte!!!!! har trappa ned på den (ikke godt nok) men driver med saken..skal klare det!!!!!
Cml09 Glad i forumet Augustmødrene 2014 FebbisBebbis2021 ❄️ 11 Feb 2012 #6 Går til slutt!! :-) Synst det va vanskligare føste sv.skap. Denne gangen berre slutta eg uten å tenke på det:-P
Går til slutt!! :-) Synst det va vanskligare føste sv.skap. Denne gangen berre slutta eg uten å tenke på det:-P