Dere som røyker/har røyket før graviditet

Knøtte

Klar for nr 2 :)
Hvordan går og gikk det med røykeslutt? Bråsluttet, trappet ned? Jeg trappet ned til den mildeste som finnes på verdensbasis og har nå siden 1.8 mistet røyksuget og røyktrangen betraktelig. Fortsatt en vei å gå, men den er bedret! Forsøkte e-sigarett men det funker faktisk ikke for meg. Flere i samme båt? :)

Jeg sluttet med en gang jeg fant ut at jeg var gravid. Og det har funka veldig bra for meg. Var vanskeligst den første uka, men etter det så har det gått veldig bra.

Jeg brukte snus, og sluttet på dagen da vi bestemte oss å begynne å prøve å bli gravid. Var selvfølgelig noe å venne seg på, men det gikk overraskende bra!

jeg røyker til vanlig ja.. er i uke 13 snart 14, vanligvis røyker jeg ca 20 om dagen.. har prøvd å trappe ned flere ganger det hjelper ikke stort og etter noen dager er det pån igjen her må det skje hardt og brutalt! og heller tenke at om 6 mnd kan jeg røyke igjen..det har hjulpet endel..selvom jeg ikke har tenkt begynne igjen er det en god tanke at jeg ikke har slutett men lissom pause.

Jeg gikk over til e-cig rett før vi begynte å prøve! Etter positiv test gikk jeg over til nikotinfri væske og det gikk overraskende bra! Nå bruker jeg ingenting :-)

Slutade direkt då vi började med IVF. Brutalt men fanns inget annat sätt och göra det på..Målet var tillräcklig med motivation :) saknar det absolut inte .

Dere er flinke alle sammen! :) Jeg klarte ikke å slutte forrige sv.skap men kjenner det er letter å prøve det nå og har funnet en metode som fungerer for meg. Trappet ned fra 15 til 5 daglig på en mnd så jeg ser absolutt lyset i tunnelen :)

Back
Topp