Dere som pumper

Jippi Ananas

Forumet er livet
for å ha et lite lager i frysa, hva lagrer dere melken i? [8|] Har pumpet en liten skvett nå for moro skyld, men jeg har ikke lyst å slå den ut, også vet jeg ikke hva jeg skal fryse den i... [8D]

Jeg har kjøpt avent sine plastbeholdere på apoteket.Det er 10 stk i en pakke og koster ca 100-150 kr..husker ikke helt.Dem kan du koble til pumpa til avent og til suttetutene til avent.Helt genialt!!!!

ORIGINAL: hege28

Hørt at flere bruker isbitposer.

Jupp, her går det i isbitposer. Synest det er ganske greit. Tror att 8-10 isbiter er ca 100 ml. Man slipper og tine så mye melk, for da er det fort at noe går til spille. Er jo edle dråper [:)]

Jeg har også kjøpt avent sine plastbokser med lokk på apoteket. Kostet 149,- for en pakke med 10 stk. Pumpet ut litt i går for første gang jeg, og frøs det ned i en boks [:)].
De er steriliserte og kan kokes etter bruk og brukes igjen!!

Hmmm, jeg har ikke avent pumpe da... [&o]
Men isbitposer kan jeg jo prøve. [:)]
Takker for svar! [;)]

Jeg har ikke avent pumpe jeg heller. Bruker bare boksene til å fryse ned melken i, også heller jeg det over i en tåteflaske jeg har. [:)][:)]
Men isterningspose er sikkert lurt det også. [;)]

ORIGINAL: mamma88

Jeg bruker sånne plastposer fra avent, som jeg fryser den ned i.. Veit ikke hvor man får tak i det, for jeg har fått de jeg har..

De avent plastposene er gått ut av produksjon..
Sjøl bruk eg di avent plastboksan, 10 stk 149,- Dæm e genial!

ORIGINAL: mamma88

Jeg bruker sånne plastposer fra avent, som jeg fryser den ned i.. Veit ikke hvor man får tak i det, for jeg har fått de jeg har..

Ja, posene fra Avent brukte jeg til gutta mine - de var veldig fine. De har gått ut av produksjon, men jeg så idag på apoteket av Medela hadde sånne poser de også!! [:)][:)]

Back
Topp