Dere som plutselig ikke føler..

Kattepus

Glad i forumet
.. noe for mannen lenger.. jeg mener fysisk tiltrukket.. Hva har dere gjort med det liksom...
Lurer på om det begynner å skje noe her.. men vi er fortsatt liksom verdens beste venner da....
Han føler det nok ikke sånn..

Bruker du hormon-prevensjon?

Da jeg brukte Yasmin merket jeg etter noen år at jeg plutselig ikke tente på mannen min lengre. Forsto ikke hva det var, for jeg var jo så glad i han.
Så av andre grunner sluttet jeg på p-pillene, og PLUTSELIG kom sexlysten tilbake. Så jeg tør ikke bruke prevensjon med hormoner lengre.

hadde en dårlig periode for noen årsiden.
brukte faktisk yasmin da,hadde ikkje tenkt på at det kunne vere det[8|]
men vi begynte og ta oss litt mer tid til og pleie forholde.
fikk barnevakt,og gjekk på date[:)][;)]

ORIGINAL: Kickie

Bruker du hormon-prevensjon?

Da jeg brukte Yasmin merket jeg etter noen år at jeg plutselig ikke tente på mannen min lengre. Forsto ikke hva det var, for jeg var jo så glad i han.
Så av andre grunner sluttet jeg på p-pillene, og PLUTSELIG kom sexlysten tilbake. Så jeg tør ikke bruke prevensjon med hormoner lengre.

Går faktisk ikke på p-piller. Det med sex-lysten funka i starten men nå er det borte igjen...

Sånne ting går opp og ned for alle tror jeg. Men jeg er av den mening at et forhold må jobbes med og slike ting kan komme tilbake. Man lever ikke evig i forelskelses rus. Jeg og min kjære er enig her og derfor vet vi at vi alltid kommer til å holde sammen i oppturer og nedturer også når det gjelder sånne ting[:)]

Hvos lenge har dere vært sammen da?

ORIGINAL: skytte76

Hvos lenge har dere vært sammen da?

10 år...
Og må legge til at vi har to barn..

Vet ikke helt hva jeg skal si, men det viktigste er vel kanskje å være åpen om det så han er klar over det. Det kan jo hende dere hadde hatt godt av en "tenkepause" hver for dere om hva dere vil videre med livet. Det er ikke dermed sagt at du ikke elsker han selv om du ikke føler noe for ham nå. Når man har vært sammen så lenge er det ikke uvanlig at følelsene dabber av og man føler det slik. For noen så vil alltid følelsene være der, for andre vil følelsene dukke opp igjen, men hos andre vil de gå over for aldri å returnere men de lever i "vennskap" for det. De finner på en måte sin egen måte å være sammen på, hvis du skjønner hva jeg mener? Det er ikke dermed sagt at løpet er kjørt uten akkurat disse følelsene.
Uansett burde du tenke på deg selv og hva du vil, og eventuelt finne ut av og ikke sette barna dine imellom.

kjenner meg igjen.. selv om vi ikke har så mange år sammen.. vi har en datter og en til på vei.. men jeg kjenner at jeg blir "tom" av å gi og gi og ikke få noe igjen om noen skjønner hva jeg mener...

Begynn å plei forholdet igjen. Gjør ting sammen, kjæresteting uten barna.

Når vi/jeg har slike daler bruker jeg å se på gamle bilder av oss, mimre om den gang vi møttes ol.. da kommer ofte følelsen tilbake igjen. Veldig godt egentlig å sammen snakke om den dagen/natta en møttes, hva dere følte og slik og ta det derfra[;)]
Vertfall ikke stress med at nå er du ikke intr. lengre!! Alle forhold går iopp å ned!

har du møtt noen andre som har gitt den en annen form for positiv oppmerksomhet som du "tar til deg" på en annen måte enn oppmerksomheten fra mannen?

Back
Topp