Dere som pleier bruke EL tester

VictoriaH

Ventende
Assistert-jentene
August 2018
Oktobergull 2022
Dere med peiling på EL tester: kan toppen ha vært så kort at den ikke ble fanget opp..?

Test kl 7 var sterkere enn den nederst, den øverste er tatt kl 12 og den nederste nå (svakest på flere dager). Kan toppen ha vært? Skal teste en gang til ikveld just in case - og kan jo fort være EL ikke kommer heller tross alle tegnene da jeg sliter med anovulasjon (manglende eggløsning pga PCOS). Har tatt femar og pleier få EL dag 16-17. Syklusdag 16 idag :)

2166913D-2B56-4D6D-B72E-01D9A3D6D78E.jpeg
 
Testene mine kan i alle fall svinge litt i styrke... men jeg har positive tester i flere dager da. Går sjelden glipp av toppen :)
 
De svinger i styrke når de er negative altså!
 
Jeg tester kun en gang per dag,.og da til samme tidspunkt hver gang. De negative varierer gjerne i styrke avhengig av når på døgnet jeg tar dem.

Så jeg tester alltid tidlig ettermiddag, men har lang topp. Så de jeg får alltid potisitve tester to dager på rad før den blir negativ igjen.
 
Jeg hadde relativt kort topp denne gangen:
Cd12: neg 23.00
Cd13: pos 11.00
Cd13: neg 18.00

Så kunne fort gått glipp av den om jeg ikke testet flere ganger om dagen, testet med make sure og rfsu, men kun make sure som ble positiv, selv om jeg brukte samme urin :wacky:
 
Jeg hadde relativt kort topp denne gangen:
Cd12: neg 23.00
Cd13: pos 11.00
Cd13: neg 18.00

Så kunne fort gått glipp av den om jeg ikke testet flere ganger om dagen, testet med make sure og rfsu, men kun make sure som ble positiv, selv om jeg brukte samme urin :wacky:

Jeg tror nok disse testene (billige fra eBay) har flaks om de slår ut. Ganske sikker på at EL var igår eller idag :) Vi får se om 13-14 dager
 
Back
Topp