Dere som opplever blødninger..

Tja, hvor mye det er varierer egentlig fra dag til dag.

Mandag - litt friskt blod
fredag - litt friskt blod
lørdag - friskt blod, men mindre enn fredag
søndag - endel mørkerødt blod, virka nesten som en mens
i dag - friskt blod, men mindre enn i går

Det varer i noen timer, så slutter det. Blødde ikke fra 11 tiden i går ca og frem til i dag morges.
Ikke noe klumper, ikke noe vondt eller noe sånt..

Hos meg er det alltid litt rødbrunt på papiret når jeg har vært på do, og kommer innimellom bittelitt i truseinnlegget også. Det er ikke mye, og det er ingen klumper. Men det stopper aldri, blir mindre så det er nesten ingenting, så begynner det igjen.

Startet med friskt blod som gikk over til brunt. Så kunne det være borte noen timer før det begynte med litt friskt blod igjen.varte en uke og nå er det snart to uker siden jeg har blødd noe. Var sparsomt, holdt med truseinnlegg. Hadde ikke vondt eller klumper.

Uten forvarsel begynte jeg å blø friskt blod. Det rant en stund, men ga seg etter noen timer. Dagene etter hadde jeg litt brun utflod som det bare ble mindre av.

Blør du?

Ja, hadde en ekkel opplevelse i dag tidlig.. Sto opp og var på toalettet og alt var ok Fem minutter senere kjenner jeg at trusa var blitt litt våt OG at det var av blod. Ingen klumper og hadde ikke vondt.. Roet seg utover dagen.. Nå er det bare bittelitt brunt i truseinnlegget.. Har ikke vondt, men litt ubehag.. Og er skikkelig kvalm... Lurer på om jeg blir å ringe legevakt i ettermiddag.. Hva tror dere?

Ja, hadde en ekkel opplevelse i dag tidlig.. Sto opp og var på toalettet og alt var ok Fem minutter senere kjenner jeg at trusa var blitt litt våt OG at det var av blod. Ingen klumper og hadde ikke vondt.. Roet seg utover dagen.. Nå er det bare bittelitt brunt i truseinnlegget.. Har ikke vondt, men litt ubehag.. Og er skikkelig kvalm... Lurer på om jeg blir å ringe legevakt i ettermiddag.. Hva tror dere?

Det skader ikke å ta en telefon. Jeg ville gjort det. Vet akkurat hvor ekkelt det er å oppleve det. I dag har jeg blødd hele dagen :(

Har akkurat snakket med legevakt. får ikke noen undersøkelse da spl sa at dette kunne være vanlig og at det var for tidlig med undersøkelse så tidlig i svangerskapet. det kunne være et tegn på at det var noe som holdt på å skje eller bare en reaksjon i kroppen. hvis jeg begynte å "styrtblø", at det var mer enn mens så måtte jeg ta kontakt. forklarte jo hvordan det hadde utartet seg og hun sa bare at det kunne være vanlig så tidlig... så jeg må vel leve med denn usikkerheten da! jeg måtte unngå tunge løft da...

Har akkurat snakket med legevakt. får ikke noen undersøkelse da spl sa at dette kunne være vanlig og at det var for tidlig med undersøkelse så tidlig i svangerskapet. det kunne være et tegn på at det var noe som holdt på å skje eller bare en reaksjon i kroppen. hvis jeg begynte å "styrtblø", at det var mer enn mens så måtte jeg ta kontakt. forklarte jo hvordan det hadde utartet seg og hun sa bare at det kunne være vanlig så tidlig... så jeg må vel leve med denn usikkerheten da! jeg måtte unngå tunge løft da...

Uff, vet hvordan det føles :( Håper virkelig at det går bra med deg!

Back
Topp