Hvor mye er det? Og hvordan ser det ut?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, hadde en ekkel opplevelse i dag tidlig.. Sto opp og var på toalettet og alt var ok Fem minutter senere kjenner jeg at trusa var blitt litt våt OG at det var av blod. Ingen klumper og hadde ikke vondt.. Roet seg utover dagen.. Nå er det bare bittelitt brunt i truseinnlegget.. Har ikke vondt, men litt ubehag.. Og er skikkelig kvalm... Lurer på om jeg blir å ringe legevakt i ettermiddag.. Hva tror dere?
Har akkurat snakket med legevakt. får ikke noen undersøkelse da spl sa at dette kunne være vanlig og at det var for tidlig med undersøkelse så tidlig i svangerskapet. det kunne være et tegn på at det var noe som holdt på å skje eller bare en reaksjon i kroppen. hvis jeg begynte å "styrtblø", at det var mer enn mens så måtte jeg ta kontakt. forklarte jo hvordan det hadde utartet seg og hun sa bare at det kunne være vanlig så tidlig... så jeg må vel leve med denn usikkerheten da! jeg måtte unngå tunge løft da...