Dere som nylig har tatt teoriprøven..

vitality

Betatt av forumet
Hvordan øvde dere til den ? Bare ved å lese i boka? Eller ta prøver på nett, isåfall hvilke sider?

Jeg leste vel gjennom hele boken 2 ganger (fordelt på ett år..), så løste jeg alle oppgavene i oppgaveboken en gang, samt tok en del prøver på diverse nettsider. Dagen før jeg tok teoriprøven, tok jeg en del tester på teoritentamen.no, om jeg husker rett.
Tok teoriprøven i juni i år.
Lykke til med din prøve! :)

Jeg leste først gjennom boka to ganger, så tok jeg mange prøver på Teoritentamen.no.

Lykke til med teorien!

Jeg tok den i juni. Leste en del i boka, men tar ikke til meg så lett av bare å lese. Så da betalte jeg for et døgn tilgang på teoritentamen.no og tok prøven sikkert 40ganger. Jeg bestod alle gangene unntatt en så bestemte meg for å bare hoppe i det og prøve å ta den teite teoriprøven. Bestod teorien med kun 2 feil på første forsøk.

Teoritentamen.no er en kjempeside - brukte den mye da jeg skulle ta prøven (men det er jo over to år siden, så jeg er vel ikke nylig, hih) og var på teorikurs helga før (anbefales)- tok den på mandagen etter. Null feil . :-)

Tok bare MASSE tester på nettet. leste ikke noe i boka.. tok prøven for 4 år siden, men den er det samme som da tror jeg.

Back
Topp