Dere som nermer dere 12 uker

Mollå

Gift med forumet
Merker dere noe positivt med formen? Mindre trøtt? Mindre kvalm? :)

Har vi andre noe å se frem til? :)

Jeg er i 10ende uke nå og merker at kvalmen har trappet litt ned :) to dager siden sist jeg kastet opp :D
men har begynt på vitamin B6 også, så mulig det er derfor :p føler meg uansett bedre enn på lenge :D

Er ca 12 uker nå og er fortsatt stuptrøtt og merker kvalmen , men virker som den letter litt nå =)

Kvalmen har foreløpig gitt seg! Halleluja!

Trøtt er jeg enda, men ikke like ille som tidligere.

For ikke å snakke om engsteligheten, det gjør noe å vite at man bare er dager unna de magiske 12!

Jeg er 13+4, og trøttere og mindre matlyst enn noen gang :/ Måtte det gi seg snart!!

OOOOOJESS!!!!!:smiley-bounce016

My bedre form! Ikke noe kvalm i det heletatt lengre!
Og mye mindre sliten! Begynner å bli greit å være gravid nå ja! :)

Jeg er 12+1, sliter mye med energien fremdeles. Bortsett fra det går det fint, bank i bordet kryss i taket :)

Med guttene har jeg vært fin de første ukene og blitt kvalm etter de tolv. Nå kan jeg ikke vente til uke 12, for jeg vil bli kvitt kvalmen!! Trøttheten har alltid blitt bedre etter de 12 :)

Har enda 3-4 uker igjen jeg da :/ Termin 28. Sept :p

Jeg er kvalm, kaster opp og er forsatt trøtt. Men er ikke kvalm døgnet rundt lenger :-) 12 + 3

Sist svangerskap kastet jeg opp frem til uke 21. Så jeg ventet vel en gutt igjen :-) Kastet nesten ikke opp ved første svangerskap, og da fikk vi jente :-)

Løye du nevner det, kastet mye opp med guttene. Ikke kastet opp til nå, bare konstant uggen. Har på følelsen av at det er en jente, men tør ikke tenke for mye på det itilfelle det er et bakenforliggende håp. Blir glad for begge deler! :)

Beklager, er 12+2 men formen er ikke bedre.... Fått bekkenløsning og kvalm 10 timer om dagen meeen det kommer no godt ut av det da

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Kvalmen er der men i langt mindre grad og er ikke like trett ;) våkner fortere på natten da.. hmm :p

Jeg føler meg helt lik son jeg har gjort de siste ukene.. Er 12 uker i morgen :)

Var 12 uker i går :) Hurra !!! Er fremdeles sykt trøtt, men det har blitt en liten forbedring heldigvis. Sovner ikke lengre i lyskryss på rødt lys. Klarte å støvsuge gulvet for første gang i år på Lørdag :D Så det er håp:) Kvalmen derimot er hakket verre.

Beklager, er 12+2 men formen er ikke bedre.... Fått bekkenløsning og kvalm 10 timer om dagen meeen det kommer no godt ut av det da

Huff da!! Høres ut som du har tunge dager. Håper uke 13 blir uka der kvalmen forsvinner helt :)
Hvordan merket du de første tegnene på bekkenløsning?

Akkurat som isjias.... vondt i korsryggen og stråler ned i bena... går fint de dagene jeg er rolig og ikke gjør overilte bevegelser osv.. en dag på jobb=vondt hele kvelden..

Sent from my LG-D802 using BV Forum mobile app

Formen begynner å bli litt bedre. Ikke fult så kvalm. Har vært skikkelig kvalm og dålig så langt i dette svangerskapet. Så håper det blir bedre. Jeg også har to gutter i fra før, med de to var jeg ikke så dålig. Var mest kvalm på ettermiddagen da, og ikke på langt nær så ille... Nå har jeg sånn skikkelig morgenkvalme. Har på følelsen att dette er en jente.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

11 uker i dag og føler at formen kansjke har vært litt bedre de siste dagene!
Vet ikke helt om jeg gjerne bare innbiller meg det men foreløpig er jeg fornøyd med å tro at den er bedre :p

Kan henge sammen med at jeg har fått lukt ut mye av de matvarene som har gjort meg dårlig da :p

er 11+1 og merker ikke noe forskjell.. i tidligere svangerskap har kvalmen vart til uke 20 og 25 så regner ikke med jeg slipper unna kvalmen så fort denne gangen heller...

Back
Topp