dere som nå har 3 åringer

2x 24November

Forumet er livet
VIP
hva har de fått i gave? både fra dere og fra andre?

Uff, fælt å si det, men jeg aner virkelig ikke hva vi skal ønske til Linus i bursdagsgave.. Av klær og utstyr er det ingenting han trenger, og leker har han i grunn evig nok av.

han er sykelig opptatt av pirater og kaptein Sabeltann for tiden, men kan jo bli litt for mye av det og. Hos oss får han playmobil sjørøverskute, og gudmora har vært (trur jeg) på http://www.sabeltannbutikk.no å handlet noe til han. i tillegg får han et kaptein sabeltann blad og en sabeltann aktivietsbok i kalenderen...
 
Bjørn W. fikk parkeringshus av oss.
Så fikk han gitar, bok, fotballsko, 2 store biler, bokstaver og tall til og ha på kjøleskapet og ny vinterdress.
 
Av oss fikk han tjukk strikkegenser pluss bukse, janus heldress, en lekebuss, to vennebyfilmer, Av øvrige familie; brannmann Sam brannbil x 2 pluss brannstasjonen, en bukse, en ulltrøye, en bok, penger og en stor brannbil. Kommer noen hit i morgen så da blir det vel noen pakker til.
 
Jeg synes også hun nesten har nok leker for en stund :)

Til bursdagen ønsket vi at hun fikk barne-cd-er og disney-filmer, siden vi ikke hadde så mye av det fra før....

Hun fikk også kassaapparat og handlevogn, dukke med hjemmestrikkede klær, cd-spiller til rommet sitt, tegnebok, pysj og paraply. 

Av oss fikk hun sykkel med støttehjul + utkledningstøy :)

 
 
Hun har enda bare hatt barneselskap og ikke hatt bursdag enda, så ikke fått noe av oss foreløpig. Av det hun fikk i selskapet, likte jeg best puslespillene. Hun fikk et med 15 brikker, det var helt perfekt. Tidligere har hun puslet en del med seks brikker, og nå i det siste har det virkelig løsnet. 
Av oss skal hun bl.a. få duplo med Ole Brumm, duplo er jo alltid fint:) Og så skal hun få rødnisselue, håper hun liker den. Av mamma og pappa vet jeg hun får kassaapparat. 

Vi kjøper ikke dyre gaver til henne til bursdagen, det blir så innmari mye. Men til jul har vi tenkt å gi henne et dukkehus. Det passer kanskje ikke så godt som forslag til Linus?!:)
 
Hun fikk en startpakke med brio av oss, og av andre fikk hun diverse kjøkken/mat-leker.

Må nesten bare se ann hva han interesserer seg mest for tiden. :)
 
ønsk tøy, ikke bare for tiden nå men en str fram kanskje?? trenger noe til våren å vettu :)  eller regntøy, parkdresser, sko, uteleker, sykkel, småleker, plastelina, maling, utkledningstøy, trillekoffert osv...
har mye vi også, ikke at vi kjøper for mye, men blitt en del tøy. snuppa skal feire bursdag fredag og lørdag. veit hun får ski, parkdress, lue, ds, spill til ds, å har allerede fått nattis, ullsokker, puzzlespill....
 


*Babytutta* skrev:
ønsk tøy, ikke bare for tiden nå men en str fram kanskje?? trenger noe til våren å vettu :)  eller regntøy, parkdresser, sko, uteleker, sykkel, småleker, plastelina, maling, utkledningstøy, trillekoffert osv...
har mye vi også, ikke at vi kjøper for mye, men blitt en del tøy. snuppa skal feire bursdag fredag og lørdag. veit hun får ski, parkdress, lue, ds, spill til ds, å har allerede fått nattis, ullsokker, puzzlespill....

Linus har så innmari mye tøy. Han er så heldig å ha ei gudmor (mi beste venninne) som har en gutt født i november 05 så han arver alt av han. Og det er fine, praktiske klær. og vi har veldig lik smak :)
Vinterdress har jeg kjøpt han med penger jeg fikk av mamma. Vintersko har jeg kjøpt til han, og lue og votter har han fra i fjor.
Sykkel har han, og rattkjelke får han av oss til jul.

men puzzlespill var en god ide :) det liker han godt. Og vi hadde planer om å kjøpe en brio komfyr på deling til han og Viljar, så kanskje vi kunne ønsket kasseapparat, lekematvarer og kopper og kar. han liker jo å "servere" oss :)

takk for tips :)
 
kjempedeilig å arve litt, det gjør vi også.. men må innrømme at det har vært en fryd  handle litt selv også :)) så snuppa her har nok tøy..   lekekomfyr er smart, vi har ikea sin med overhylle, superbra! snuppa har en del kopper å fat, panner osv.. styrer bra på der innimellom :)   håper han får myyye fint :)
 
Av oss har hun fått keybord med mikrofon og krakk:)! fra andre har hun fått, ullundertøy, koffert:), klær, lydbøker med ulike eventyr, lommelykt, perler, doktorkoffert:)!
 
Felix fikk noen litt halvpyntete klær, v-genser, vest, rutete skjorte, penbukse. Han fikk en god del leker, little people skolebuss og fly, nytt akebrett, malesaker, tegnebrett, ambulanse, flere skinner og et tog til briobanen, doktorkoffert, puslespill, og flere bøker. Så fikk han et morsomt fat med bestikk som hørte til. Og, det holdt jeg på å glemme, den morsomste av alle gavene var to pysjamaser. En som ser ut som et brannmannkostyme, og en for å være politi.

Til jul vet jeg i alle fall at han får fotoapparat, fiskestang og lekekjøkken, hvis du trenger flere ideer. 
 
Back
Topp