dere som mister

ditdit

Glad i forumet
hvorfor mister dere? sån plutselig eller hva??? er det noen grunn???? blir jo liv redd her når jeg leser at så mange mister nurket[:(][:(] sender dere

Det er ingen "utvendig" grunn om man skal si det sånn. Noen ganger er det rett og slett bare ikke ment to be. Babyen kan være syk, eller mangle noe osv... Ting som gjør at det ikke er liv laga, og kroppen ordner opp selv.

Andre ganger kan det være at ikke egget klarer og feste seg skikkelig. Det er mangen grunner, men det er de ferreste spontanaborter skjer pga noe "utvendig", fysisk grunn. (Noe du spiser eller gjør)

1 av 4 svangerskap (nesten) ender i spontanabort.

hei! har selv mistet 2 ganger siden mars.. første gangen hadde eg mensmurring hele tiden..begynnte med litt brun utflod, og så kom blodet etpar dager etter... mista i uke 6/7..
2 gangen gjekk alt fint helt til eg vaknet om natta å hadde kjempe vondt imagen, og blødde mye!..:( ble ikkje gjort noen undersøkelser for å finne ut noe grunn noen av gangene.. no satser eg på at alle gode ting er 3!! må prøve å ikkje bekymre seg.. men er ikkje så lett!

Jeg og mistet i uke 7 ca..det er igrunn greit at kroppen "rydder" opp når ting ikke er som det skal, så det er som de andre her sier:) Fikk spotting i 3 dager før blødning slo løs. Krysser fingrene for at alle gode ting er 2:))

Jeg har mistet 2 siden jula08(uke 12 og uke 9 MA). Ikke vært noe galt som jeg vet og som de har sett(hatt utskraping begge ganger). Trodde ikke det var så vanlig å miste før jeg mistet selv, selv om det er vondt å miste så kan en liksom ikke gjøre en dritt med det..... så nå tror jeg at denne spiren sitter i 9 mnd og er frisk som en fisk...for det har jeg bare bestemt!!!!!

Back
Topp