Dere som "merket" at dere ble gravide..

Mjølkesjokolade

Gift med forumet
Hvordan i huleste merket dere det ? :P
Er vel ikke mulig det vel?

Selv hadde jeg ingen anelse om at jeg ble gravid.. fant det ut begge gangene da mensen uteble..

Jeg merket en heftig stikning og en brennende følelse bak "skambenet"/symfysen som ikke var til å unngå å legge merke til. Kjente det igjen fra forrige gang jeg var gravid (men mistet) sånn at jeg kjapt forsto hva som var på gang.

MEN en er jo ofte ganske sensitiv ovenfor alle slike endringer når en er heftig prøver... :-P Likevel, så var disse festesmertene 8 dager etter el ganske så kraftige, jeg hadde merket de uansett men kanskje ikke tenkt "oooh, gravid!" med en gang dersom jeg ikke tenkte prøving 24/7.. :-P

Dobbelposting... fikk ikke slettet!

Ved 4 av de 5 gangene jeg har blitt gravid, har jeg bare vist det. Ikke spør hvordan.
Når jeg ble gravid med 1. mann hadde jeg egentlig gitt opp 6 mnd tidligere.
Satt å leste til eksamen, og brått så bare viste jeg det. Kjøpte en test, og jeg var gravid.

Når vi begynte på 2. mann, regnet vi med at det ville ta litt tid siden det gjorde det med 1. mann. En kveld ette noe god mat og et par glass rødvin, så bare viste jeg det igjen.
Kjøpte test dagen etter, og den var positiv. Dessverre endte dette i MA

De to neste gangene forløp det seg mer eller mindre likeledes. Har aldri hatt denne følelsen uten å være gravid. Disse endte også i MA

Denne gang var ikke følelsen like sterk, men hadde en liten anelse...

Hadde mer en sånn rar følelse når vi " holdt på" begge gangene, plutselig kom tanken "nå lager vi et barn". Første gangen trodde jeg tanken var feil, siden testen var negativ... (trodde jeg var innbildt gravid, siden jeg hadde masse symptomer og negativ test). Andre gangen "planla" jeg å lage barn, og fikk den samme tanken opp. Orket ikke teste før en god stund etterpå, bare visste det hadde klaffa. Men kan ikke forklare det, og høres jo helt rart ut da.emoticon

Første gangen var det puppene som var øm og kvalm som fy men benektet det. Andre og tredje gangen visste jeg at nå satt den, helt ubeskrivelig følelse men var 100% sikker og det stemte.

begge gangene kjente jeg det "strakk" nede ved livmoren når jeg reiste meg brått, snudde meg brått o.l...
Sist gang nå visste jeg det 1 uke før IKM da jeg kjente disse strekningene, og kjente livmora godt da jeg bøyde meg framover...  

selvfølgelig er det mulig!!

Jeg var kjempetrøtt, oppblåst og skikkelig vondt i puppene.
Slik pleier det noen ganger være før mensen, men symptomene var MYE sterkere enn vanlige premenstruelle tegn + at de kom rett etter egglsøning/befruktning og ikke bare noen dager før mens.

Og så er det noe som heter magefølelse og intiusjon også ;)

Jeg fikk masse luft i magen  og kviser 3-4 dpo. Sånn var det forrige gangen og.. da bare visste jeg at jeg var gravid. :) Samt stikning i magen 5-6 dpo. :)

Litt usikker på nøyaktig hvilke dager det var. :) men sånn ca.

Back
Topp