dere som mener dere har tykke legger..

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
Hvor tykke er de på det tykkeste?

Har dere støvletter/ sko som går litt opp mot leggen. HVor er de kjøpt og gjerne bilde[:D] Er på leting, men leggene mine er så tykke at jeg får meg jo ikke nedi noen[>:][:(]

Det fins støvletter som er XL i skaftet [:)] Jeg har et par fra Gabor. Veldig fornøyd. Denne vinteren er faktisk første gang jeg har hatt støvletter som går langt opp [:)]

Problemet er vel ikke bare at jeg har tykke legger..men jeg har så små føtter...så str 36 er ofte smal i leggen...

53[:'(][:@]
Finner ikke tak i støvletter what so ever noen steder....[&:]

ORIGINAL: *Lykkelig82*

Man kan faktisk utvide støvlettene ved leggen ,for å få de tilpasset akkurat DEG [;)]

Kan man?? Gjelder det de fleste butikker eller??
Hmm, det visste jeg ikke..

ORIGINAL: nurkeklar er gravid

Man kan faktisk utvide støvlettene ved leggen ,for å få de tilpasset akkurat DEG [;)]

Vet Bianco har det [:)] Dem har sånn blokke-maskin i butikken [:)]

ORIGINAL: TouchOfVanilla

Vet Bianco har det [:)] Dem har sånn blokke-maskin i butikken [:)]

Jeg har blokket skinnstøvletter hos Bianco, men det var jo dyre støvler kjøpt der da.. og de hadde ekstra vidde i skaftet i utgangspunktet..

Sliter også med støvletter siden jeg har str 37 og er kort og tjukk i leggen. (ca 40cm)

Yupp,det kan man så absolutt!
Google det eller gå innom og spør div skoforretninger/skomakere,
de fleste er veldig behjelpelig med dette [;)]
*lykke til*

Jeg finner aaaaaldri støvletter i butikk, og det hjelper meg fint lite at det går an å blokke de ut, for de går uansett bare ut maks tre cm.
Jeg har funnet en fantastisk nettside med støvletter for oss som har både tykke og tynne legger: http://www.duoboots.com/
Mye å velge i og ikke så ille pris:)

veit ikkje... men problemet er at dei er så utrulig store iforhold til resten av kroppen..
Folk som veger 20 kg meir enn meg har mindre legga... :(

De er 40 cm på det tykkeste. Fant meg noen stilige hos ellos som passer akkurat, men de er ikke for slag lenger. De gikk helt opp til det tykkeste, men på toppen er de ikke hele rundt, så det strammer ikke så mye rund tjukkleggen.[8D]

kult[:)] men de utvider vel ikke uendelig[8D]

ORIGINAL: Hurricania

Jeg finner aaaaaldri støvletter i butikk, og det hjelper meg fint lite at det går an å blokke de ut, for de går uansett bare ut maks tre cm.
Jeg har funnet en fantastisk nettside med støvletter for oss som har både tykke og tynne legger: http://www.duoboots.com/
Mye å velge i og ikke så ille pris:)

takk[:)][:)][:)] [:)]inn å snike[:)][:)]

Back
Topp