Dere som må handle inn alt/mye

keia

Forelsket i forumet
Desemberlykke 2018
JuniJubel2021
Når begynner dere å handle til den lille?

Jeg er alltid ute i siste liten:rolleyes:
Så tenker at jeg sikkert ikke starter før oktober/november :p

Med nr4 så handla jeg stellebord med rier :laughing021
Han er født to timer etter vi kom hjem fra IKEA liksom... :wacky:

Har handlet litt klær allerede og har fått stellebord, men tror jeg begynner og handler for fult etter OUL :) Heldigvis ikke lenge til :D

Har allerede kjøpt vogn og bilstol :) alt av klær og diverse tar jeg etter oul.

Vi startet etter oul med førstemann. Og etter det gikk det lenge til neste innkjøp :)

Tenker å ta det meste utover høsten, men titter litt på finn etter gode bruktkjøp nå. Har kjøpt vogn på finn, ellers mangler vi alt

Godt spørsmål! Jeg har tenkt at vi som smått begynner etter OUL, men samtidig er det mulig vi avventer enkelte innkjøp til Black friday. Typ ulltøy, babygym, og diverse anna. Men tviler på at vi klarer vente så lenge med mye [emoji23] vogn kommer vi nok til å kjøpe i tidlig høst sikkert.

Vi må ha en god del. Har kun noen få ting etter storesøster..

Har allerede begynt og følger med på salg og bruktmarked

Vi må ha alt, og jeg tenker å fordele utgiftene litt så har begynt så smått.
Men etter OUL begynner vi vell skikkelig :)

Har en jente som ble 2 år i februar, men omtrent det eneste vi ikke skal kjøpe nytt er vogn[emoji51] Har solgt endel vi hadde fra sist gang fordi jeg hadde lyst på nytt til nestemann og nå venter vi dessuten en gutt[emoji5] Har endel leker, men klær, bilstol, vognpose, stellebord, seng o.l skal kjøpes nytt. Ikke startet å handle enda, tipper vi starter til høsten[emoji57]

Tenker å vente med det meste til etter OUL i starten av august :)

Har bilstol og vogn. Kjøper stellebord og seng til høsten, begynner å handle klær etter ultralyd.

Må kjøpe alt av utstyr. Vogn er i boks, kjøper brukt av venninne. Kommer til å kjøpe alt brukt, unntatt bilstol og madrass. Tror jeg kan låne noe av både min og sambos søster også.

Kommer til å kjøpe klær brukt og, sånn posesalg på fb-gruppe el finn - men da vil jeg vite kjønnet først

Får jeg jente denne gangen har jeg en HAUG med gutteklær som skal selges.... :) jeg må ha vanvittige mengder med klær fra førstemann...

Første baby her i huset (og min side av slekta), så her skal alt handles inn.
Vi har prøvd å kjøpe de dyre tingene nå etter vi fikk skattepengene, så slipper vi det før permisjonstiden. Greit fordele utgiftene også:-)

Og så er det jo sååå morro [emoji7][emoji3]
Bilstol og base er kjøpt , en brukt og en ny vogn + en hau med tøybleier :-) gleder oss fælt!

Med første bestilte vi vogn rundt oul. Det var noen mnd bestillingstid, ellers hadde vi venta litt til. Vogna var klar i februar og termin var i april. Kjøpte bilstol da vi henta vogna.

Stellebord kjøpte jeg på nett noen mnd før hun kom. Sengen fikk vi en som svigermor hadde på hytta, kjøpte ny madrass rundt termin. Handlet litt klær noen mnd før. Kan ikke huske at vi kjøpte så mye annet før hun kom. Ble handlet etterhvert som vi trengte det, klær feks brukte hun knapt første 4 mnd pga en varm sommer, så glad vi ikke kjøpte mye av det (det blir jo ikke slik denne gangen).

Vi har et barn fra før, men der er en god del solgt da planen egentlig ikke var flere barn!

Så bestilt bilstol og base (ligger klar på posten for å hentes).
Bestilt vogn, kommer rundt uke 32/33.

Badebalje, pumpe og litt flasker er kjøpt inn og klart. Etter oul og vi vet kjønn kjøper jeg nok en sekk med litt klær brukt. Ellers blir det vel kun kjøpt inn seng og stellebord med det som trengs..

Resten tas etter behov [emoji848]

Første barn her og på min side av familien så må kjøpe alt. Bilstol, badebalje og litt tøy er handlet inn[emoji4] Prøver å finne det vi trenger på tilbud/brukt fremover[emoji1305]

Back
Topp