Dere som liker sushi - spiser dere det som gravid?

Ja! Og Ja! [emoji2]
Men følger anbefalingene om fisketyper såklart.
 
Jeg har spist det to ganger denne uka faktisk. Men tråla nettet først, selv om jeg egentlig visste at det var ok.
 
Koste meg med sushi i kveld, er konstant sugen på det for tiden. Et fantastisk måltid[emoji7]
 
Røykt laks skal gå fint så lenge den er fersk, men jeg lurer jo litt... Røykt laks er jo ikke ferskvare på en måte [emoji23] så lurer litt hva en legger i fersk? Jeg kjøper ikke på butikken, har kun hjemmerøykt, så den har ingen utløpsdato osv...
 
Ja, spiser det [emoji1]
 
Ja, men holder meg unna tunfisk, kveite, hval og hai. Spiser MYE sushi da jeg bor i nærheten av litt for mange gode sushirestauranter....
 
Røykt laks skal gå fint så lenge den er fersk, men jeg lurer jo litt... Røykt laks er jo ikke ferskvare på en måte [emoji23] så lurer litt hva en legger i fersk? Jeg kjøper ikke på butikken, har kun hjemmerøykt, så den har ingen utløpsdato osv...

Det der lurer jeg på også.. Vi har fryseren full, men har ikke turt å røre den [emoji57] Jeg kjøpte faktisk ei pakke her om dagen, for å være sikker [emoji52]
 
Det der lurer jeg på også.. Vi har fryseren full, men har ikke turt å røre den [emoji57] Jeg kjøpte faktisk ei pakke her om dagen, for å være sikker [emoji52]

Jeg skal spørre jordmor neste kontroll! Men leste det var ei her inne (husker ikke hvem[emoji848]) som hadde fått beskjed om at det var trygt [emoji4]
 
Back
Topp